امام جمعه سنندج با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن باعث ناامیدی هر چه بیشتر دشمنان و توطئه های آنان شد.
کد خبر: ۸۹۸۹۸۸۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا خدایی، امام جمعه سنندج در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با اشاره به حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال اظهار کرد: مردم استان کردستان همگام با سایر همو طنان خود با حضور در راهپیمایی ندای مرگ بر آمریکا سردادندکه این حضور جای تقدیر و تشکر را دارد.

وی افزود: این حضور گسترده مردم در راهپیمایی یاس و ناامیدی را به جبهه استکبار جهانی القا کرد که مردم عزیزمان برای حفاظت از ارزش‌های و آرمان‌های انقلاب اسلامی همیشه در صحنه حاضرند.

این مقام مسئول اظهار داشت: ملت ایران دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تلاش در مسیر ترویج آموزه‌های دینی را وظیفه‌ای شرعی و ملی خود می‌دانند.

وی افزود: دشمنان انقلاب از آغاز پیروزی تا کنون تلاش کرده اند، همواره بین مسلمانان اهل سنت و اهل تشیع در ایران اختلاف ایجاد کنند، اما همیشه تیرشان به سنگ خورده و با ناامیدی به سر جای اصلی خودبرگشته‌اند.

ماموستا خدایی تصریح کرد: ملت ایران بیشتر از گذشته مستحکم‌تر در برابر دشمنان داخلی و خارجی به ویژه آمریکا و اسرائیل ایستاده‌اند.

وی در ادامه با انتقاد از برخی خانواده‌ها در خصوص نگهداری حیواناتی که از نظر شرع دین اسلام نجاسات محسوب می‌شوند، افزود: باید خانواده این فرهنگ غیر اسلامی نگهداری از حیواناتی مانند سگ و گربه را کنار بگذارند، زیرا از نظر آموزه‌های اسلام این گونه حیوانات نجس هستند.

امام جمعه سنندج در پایان با تاکید بیش از بیش مسلمانان نسبت به موازین شرعی، خاطرنشان کرد: گام نهادن در مسیر عمل به آموزه‌های اسلامی زمینه‌ساز عزت و سربلندی دنیا و آخرت برای مسلمان است.



پایان پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات