سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیراز پایان مسابقات ادارات شهرستان نیر، جام دهه فجر با قهرمانی تیم شبکه بهداشت و درمان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۹۸۸۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیراز پایان مسابقات فوتسال ادارات شهرستان نیر،جام دهه فجر با قهرمانی تیم شبکه بهداشت و درمان خبر داد.

علی اقازاده با اعلام این خبر اظهار کرد:این مسابقات با شرکت ۸ تیم و در ۲ گروه برگزار شد که از هر گروه ۲ تیم به مرحله نیمه پایانی راه پیدا کردند.

وی افزود:تیم های شبکه بهداشت و درمان و اداره برق با شکست تیم های به فینال مسابقات راه پیدا کردند.

در دیدار فینال تیم شبکه بهداشت و درمان در یک بازی زیبا موفق شد اداره برق را مغلوب کرده و به عنوان قهرمانی مسابقات دست یافت.

گفتنی است در این دوره مسابقات تیم اداره اموزش وپرورش بر سکوی سوم ایستاد.

سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان نیر درادامه گفت :مجموعه ادارات و کارمندان نهادهای دولتی شهرستان نیر برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم و ایجاد نشاط و سلامتی نیازمند انجام مسابقات و حرکات ورزشی هستند.

وی اظهار داشت: به‌منظور گسترش و فرهنگ‌سازی انجام مسابقات ورزشی در بین کارمندان شهرستان نیر، در زمان‌های مختلف مسابقات مختلف ورزشی در بین ادارات شهرستان نیر برگزار شده است.

آقازاده افزود: در حال حاضر مسابقات فوتسال جام ادارات شهرستان نیربا استقبال خوب کارمندان عزیز شهرستان نیر در سالن مجموعه ورزشی تختی این شهرستان برگزارشد.

وی در پایان گفت: قطعاً برگزاری مسابقات ورزشی در بین ادارات و کارمندان باعث ایجاد روحیه نشاط در بین انها خواهد شد.

ارسال نظرات