توسط روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) برگزار شد
نشست آسیب­ شناسی شبکه­ های اجتماعی و فضای مجازی به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق (ع) در نمازخانه معراج این سپاه استانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۹۸۹۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سروان سید محمّد رضا جعفری در این نشست گفت: امروزه متأسفانه بسیاری از افراد پشت تلفن ­های همراه و تبلت ­ها خودشان را مشغول کرده و از زندگی و از اطرافیان غافل شده­ اند که لازم است همه ما کمی بیش ­تر درباره این مسائل بیندیشیم و در رفتارهای فردی خود در این زمینه تجدیدنظر کنیم.

وی افزود: لازم است این مسئله را یاد بگیریم که در فضای مجازی و جنگ نرم تنها دفاع و یا پیشگیری کافی نیست بلکه نیاز هست تا سواد رسانه ­ای خود را نیز افزایش دهیم چرا که بعضی وقت ­ها تحولات آن قدر سریع اتفاق می افتند که تا ما بخواهیم با مراجعه به اندوخته ­های ذهنی خود آن­ ها را حل کنیم کار از کار گذشته است.

این کارشناس شبکه و فضای مجازی تأکید کرد: امروزه یکی از تکنیک ­های مهم یادگیری برای بچّه­ ها، بازی است بنابراین لازم است با توجّه به شناختی که از فرزندانمان داریم علاقه او را تشخیص داده و بازی مناسب را در همان زمینه در اختیارش قرار دهیم.

سروان جعفری خاطرنشان کرد: برترین بازی ­هایی که در سال 2017 ساخته شدند با محوریّت خون و خون­خواهی بود بنابراین لازم است که همه ما دقّت کافی را در این زمینه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اوّلین قربانی در فضای مجازی، حقیقت است که به علّت ناآگاهی یا کم اطلاعی ما از موضوعات مختلف سبب می ­شود مطالبی غیر حقیقی که در فضای مجازی منتشر می ­شوند به جای مطالب حقیقی در ذهن ها نفوذ کند.

در حاشیه این نشست از برگزیدگان مسابقات استانی قرآن کریم سپاه که به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق (ع) در مهر ماه سال جاری برگزار شد با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/
ارسال نظرات