استاندار مازندران گفت: استان نیازمند تقویت و توسعه زیر ساخت‌های حمل و نقل است، زیرا این زیر ساخت‌ها تسریع و تسهیل کننده همه بخش‌ها از جمله گردشگری هستند.
کد خبر: ۸۹۸۹۸۹۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد اسلامی استاندار مازندران در حاشیه نشست با فعالان گردشگری در هتل رامسر در گفتگو یی با بیان اینکه ما نیازمند ایجاد ظرفیت‌های دریایی در استان مازندران هستیم، گفت: الگویی که در نمک آبرود در حال اجراست، الگویی است که با رعایت همه جوانب ارزشی، می‌تواند، الگویی قابل تکرار باشد و ما از سرمایه گذاران می‌خواهیم الگو را در سواحل مازندران اجرا کنند.

وی افزود: امیدواریم قبل از خرداد سال آینده این واحد در ساحل نمک آبرود به بهره برداری برسد و مردم بتوانند از ظرفیت آن استفاده کنند.

استاندار مازندران گفت: استان نیازمند تقویت و توسعه زیر ساخت‌های حمل و نقل است، زیرا این زیر ساخت‌ها تسریع و تسهیل کننده همه بخش‌ها از جمله گردشگری هستند.

اسلامی با بیان اینکه حمل و نقل ترکیبی یکی از ضروریات مازندران است، افزود: اگر به این بخش توجه شود، می‌توانیم توسعه شتابان را در مازندران شاهد باشیم، زیرا حمل و نقل ترکیبی هم از لوازم توسعه بوده و هم از زیر ساخت‌ها است.

وی گفت: جاده سوادکوه و هراز با پیگیری‌هایی انجام شده در حال چهار بانده شدن است و تا پایان امسال انتظار داریم که جاده سوادکوه به بهره برداری برسد.

اسلامی افزود:جاده هراز با تلاش زیادی در حال پیشرفت بوده و پیمانکار هراز قول داده است که قطعه یک آن بزودی به بهره برداری می‌رسد.
استاندار مازندران با بیان اینکه در نظر داریم در بخش ریل متروی تهران را به مازندران وصل کنیم گفت: برای اجرای این طرح بیش از ۸ میلیارد دلار اعتبار نیاز است و باید سرمایه گذار جذب شود.

وی با تاکید بر اینکه همگرایی و هندلی در استان افزود: در سایه همگرایی، استان به آرامش رسیده و سرمایه گذار با احساس امنیت بیشتری در مازندران کار می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها