دولتها عملا باید در خدمتگزاری به همه مردم کوشش کنند/ حماسه 22 بهمن بیانگر حمایت همه آحاد مردم از نظام اسلامی است

امام جمعه موقت ساری گفت: اگر خطبای نماز جمعه از مردم می‌گویند نسبت به جناح خاصی معترض نیستند، هر دولتی سرکار می‌آید باید نوکر این مردم باشد و سر تعظیم در برابر مردم فرو بیاورد.
کد خبر: ۸۹۸۹۹۰۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با تسلیت ایام فاطمیه گفت: مردم با حضورشان در ۲۲ بهمن نشان دادند که نسبت به اصل نظام و ولایت مطلقه فقیه با هیچ گروهی معامله نمی‌کنند و شعارشان این است که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.

وی با تشکر ویژه از ملت شریف و با بصیرت و ارزشی مردم ایران و شهیدپرور مازندران و مرکز استان به دلیل حضور در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور شد: روز ۲۲ بهمن مردم ایران گل کاشتند، با این همه تهدید فشار، جمعیت با سلایق مختلف به کف خیابان‌ها آمدند و تماشایی‌ترین حضور را نمایش در آوردند.

امام جمعه موقت شهرستان ساری گفت: از گروه‌های سیاسی، حزب‌ها، جناح‌ها دولتمردان و سه قوه این استدعا را دارم این همایش بی‌نظیر مردمی را مال خود ندانند مردم انقلاب، نظام و کشورشان را دوست دارند، تیپ‌های مختلف در راهپیمایی امسال و از هر قشری حضور تماشایی داشتند و به همین خاطر دشمن سکوت کرده است.

حجت‌الاسلام قاسمی خطاب به دولتمردان و مسؤولان افزود: مردم در امتحانات پیروزمندند، اما مشکل دارند و گرفتارند.

وی گفت: اگر خطبای نماز جمعه از مردم می‌گویند نسبت به جناح خاصی معترض نیستند، هر دولتی سرکار می‌آید باید نوکر این مردم باشد و سر تعظیم در برابر مردم فرو بیاورد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه بازار ارز همانند حباب بالا رفت و دولت و قوه قضاییه وارد میدان شدند و دلال‌ها را دستگیر کردند افزود: در جامعه نسبت به گرانی، اشتغال و بیکاری هم باید ضربتی عمل کنیم نباید این دست و آن دست کرد مردم توقعشان از نظام و دولتمردان این است.

وی با اشاره به تشییع ۱۱ شهید گمنام در روز سه‌شنبه در مرکز مازندران، گفت: وظیفه‌ ما است که در تشییع این عزیزان شرکت و دوباره با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار