رییس پلیس فتا شهرستان قروه هشدار داد:

هکر‌ها به دنبال دست یابی به اطلاعات شخصی هستند

رییس پلیس فتا شهرستان قروه با تاکید بر لزوم حفاظت از اطلاعات شخصی گفت: هکر‌ها به دنبال دست یابی به اطلاعات شخصی هستند
کد خبر: ۸۹۸۹۹۱۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رحیم فروزانی با ارائه هشدار‌های پلیسی اظهار داشت:یکی از دارایی‌های ارزشمند هر انسان اطلاعاتی است که آن را مدیریت می‌کند که هکر‌ها به دنبال دست یابی به آن هستند و باید هوشیارانه از این اطلاعات محافظت نمود.

وی با بیان اینکه هر اطلاعاتی ارزشمند است و باید محافظت شود خطاب به مردم افزود: به یاد داشته باشید که باید اطلاعات خود را طبقه بندی کنید تا بتوانید سطح امنیتی مورد نیاز هر طبقه را مشخص نمایید.

رییس پلیس فتای قروه خاطر نشان کرد: اطلاعات الکترونیکی را باید با توزیع مناسب، رمز نگاری اطلاعات و استفاده از تدابیر امنیتی مناسب حفاظت کرد.

وی ادامه داد: مردم باید همانطور که برای امحای کاغذ‌های حاوی اطلاعات محرمانه آن‌ها را به دستگاه‌های خرد کن می‌سپارند، اطلاعات رایانه‌ای حساس را نیز با نرم افزار‌های امحا (شردر) از بین ببرند.

فروزانی بیان داشت: ارزیابی محرمانگی، تمامیت و دسترس پذیری اطلاعات به شما کمک می‌کند تا تعیین کنید که چه سطحی از حفاظت مورد نیاز شماست.

وی با اشاره به لزوم دقت در بیان اطلاعات در هشداری پلیسی خطاب به مردم تصریح کرد: پیش از آنکه وارد گفتگو پیرامون اطلاعات محرمانه با شریک یا مشتریان خود شوید و این اطلاعات را برای انان ارسال کنید، مطمئن شوید که شما یک قرارداد امضا شده‌ی عدم افشا دارید

به گفته فروزانی هر فردی نقش مهمی در محافظت از اطلاعات حساس دارد

رییس پلیس فتای شهرستان قروه افزود: انتشار اطلاعات محرمانه در شبکه‌های اجتماعی اینترنتی حتی با رعایت سیاست‌های محرمانگی باز هم به منزله افشای اطلاعات است.

وی در پایان گفت: جاسوس افزارها، در رایانه‌ها به دنبال اطلاعات حساس می‌گردند که باید نرم افزار‌های امنیتی را برای کاهش آسیب آن‌ها به کار گرفت.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار