امام جمعه بهنمیر افزود: الگوی اطاعت‌پذیری از رهبر را باید از علی (ع) و فاطمه زهرا (س) آموخت و باید مراقب باشیم از قطار انقلاب که بر ریل امامت در حرکت است فاصله نگیریم.
کد خبر: ۸۹۸۹۹۲۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدحسن شریف‌تبار در مصلی المهدی (عج) این شهر با قرائت روایتی از فاطمه زهرا (س) نمازگزاران را به تقوای الهی سفارش کرد.


خطیب جمعه بهنمیر  به ادامه بحث پیرامون شرح دعای مکارم الاخلاق پرداخت و اظهار داشت: امام سجاد (ع) از خدا خواست آن چنان در دین ثابت قدم بماند تا بمیرد و زنده شود.

وی در ادامه به عوامل عاقبت به خیری و ثابت قدم ماندن در دین را برشمرد و گفت: ایمان، تقوا، اخلاص در عمل از عوامل عاقبت بخیری و حب دنیا از عوامل سو عاقبت و عدم ثبات در دین است وی درا ین زمینه به تفصیل سخن گفت.


امام جمعه بهنمیر در ادامه خطبه‌های نماز از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر و بیان کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن با امام  و شهدا و رهبری معظم انقلاب تجدید پیمان کردند پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن همبستگی ملت بر محور ولایت است.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی حرف‌های خلاف وحدت زدند، خاطر نشان کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان‌شکن به دشمنان داد و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از اقتدار ملت است.

شریف‌تبار با اشاره به اینکه پیام راهپیمایی 22 بهمن پایندی مردم به آرمان های شهدا و امام خمینی (ره) است، بیان کرد:  22 بهمن همه آمدند تا بگویند در دفاع از انقلاب اسلامی با پرچمدار انقلاب امام خامنه‌ای تا آخر ایستاده‌ایم؛ تا مردم زیر سایه پرچم اسلام باشند و از رهبر معظم انقلاب تبعیت کنند این مملکت آسیب‌پذیر نخواهد بود.
خطیب جمعه بهنمیر خطاب به مسؤولان گفت: مردم وظیفه خود را به خوبی انجام دادند اکنون نوبت مسؤولان است و مسؤولان با روحیه جهادی به مردم خدمت کنند.

 شریف‌تبار به مناسبت شهادت فاطمه زهرا (س) گفت: فاطمه زهرا (س) حلقه وصل رسالت با امامت است و فاطمه زهرا الگوی عفاف و حجاب است و حجاب یک ضرورت شرعی است و کسی که ضروی دین را منکر شود در مسیر کفر قرار می‌گیرد.

وی افزود: الگوی اطاعت‌پذیری از رهبر را باید از علی (ع) و فاطمه زهرا (س) آموخت و باید مراقب باشیم از قطار انقلاب که بر ریل امامت در حرکت است فاصله نگیریم.

امام جمعه بهنمیر خاطر نشان کرد: عده‌ای در فتنه 88 از قطار انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبری پیاده شدند و به ملت ظلم کردند کسانی که در فتنه 88 به انقلاب و ملت ظلم کردند باید از ملت عذرخواهی کنند.

وی در پایان خطبه‌های نماز به سرنگونی هواپیمای جنگی اسرائیل در سوریه اشاره کرد و گفت: سرنگونی هواپیمای جنگی رژیم صهیونیستی ثابت کرد دوران بزن در رو تمام شد و سرگونی F16 ضربه بزرگی به رژیم صهیونیستی و پیروزی برای جبهه مقاومت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها