امام جمعه بابلسر با بیان اینکه شهرستان شهید پرور بابلسر نیاز به مدیر انقلابی و جهادی دارد و مدیران کم کار و ناتوان هستند، افزود: این مدیران حوصله کار کردن، روحیه انقلابی و جهادی ندارند.
کد خبر: ۸۹۸۹۹۲۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام اسماعیل قلی‌پور به حماسه بزرگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره و بیان کرد: از شما مردم خوب ایران و به ویژه شهرستان بابلسر تشکر می‌کنم درود خدا بر  شما مردم با بصیرت و با معرفت که حماسه بزرگی در 22 بهمن امسال رقم زدید و فرمایشات مقام معظم رهبری را به تحقق بخشیدید که فرمودند که 22 بهمن تماشایی خواهد بود.

وی افزود: 22 بهمن نشان داد مردم وظیفه خود را در مقابل یادگار امام و شهدا یعنی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی می‌دانند و وظیفه خود را درست دانسته و انجام می‌دهند و نشان دادید که میراث خوب شهدا و پایبند به شهدا و ملت هستید.


امام جمعه بابلسر اضافه کرد: شما مردم نشان دادید انقلاب اسلامی از چه شکوهی برخوردار بوده و با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن به رخ جهانیان کشاندید و نشان دادید کشور ایران یک کشور مردم سالار دینی است.


وی تصریح کرد: دشمنان ما که دم از مردم و حقوق بشر و دموکراسی می‌زنند مردم مظلوم بحرین و یمن  را سرکوب  و خانه‌های آنها را بر سرشان خراب می‌کنند و آل‌سعود خائن و از گروه سلطنت‌طلب که هر ظلمی انجام داده را حمایت می‌کنند.


قلی‌پور گفت: دشمنان ما حضور گسترده مردم و ملت ما را نتوانسته ببینند  و تعداد اندکی آمدند و اغتشاشاتی صورت دادند و چقدر شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌ها به آنها پرداختند و گفتند این صدا و فریاد ملت است که می‌گویند جمهوری اسلامی را نمی‌خواهیم.

امام جمعه بابلسر اضافه کرد: اما چرا در مقابل این عظمتی که ملت ما در راهپیمایی 22 بهمن خلق کرد حرفی نمی‌زنید و منتشر نمی‌کنید این مگر صدا و فریاد ملت نبود کا از عمق جان خود فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند
این مانور ملت و شریف ایران بود و نشان دهنده  شعور و بصیرت مردم بود که آب پاکی  به دست توطئه‌های دشمن ریختند.

وی افزود: مردم ایران درس آموخته مکتب فاطمه الزهرا (س) هستند و نشان دادند مانند فاطمه تا پای جان در کنار ولایت و دفاع از ولایت ایستاده‌اند؛ دشمن بداند این ملت همان ملتی است که در دهه 57 که آن روز فریاد زدند ما اهل کوفه نیستم علی تنها بماند.


قلی‌پور با بیان اینکه مشکل و گرفتاری در کشور وجود دارد اما روی نظام جمهوری اسلامی  و انقلاب با کسی معامله نمی‌کنیم، گفت: مسؤولان وظیفه سنگینی دارند باید خدمت صادقانه و مدیریت جهادی در صحنه حضور داشته باشند.


وی با بیان اینکه شهرستان شهید پرور بابلسر نیاز به مدیر انقلابی و جهادی دارد  و مدیران کم کار و ناتوان هستند، افزود: این مدیران حوصله کار کردن، روحیه انقلابی و جهادی ندارند.

قلی‌پور با اعلام اینکه بیان این مسائل به این معنا نیست که امام جمعه در عزل و نصب کردن مدیران دخالت می‌کند خود آقایان که مسؤولیت دارند خودشان عزل و نصب می‌کنند، گفت: ما در انتخاب هیچ مدیری دخالت نخواهیم نکرد اما در مقابل فرد نالایق که خواهان پست در این شهرستان است را خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد: مدیران ما باید خدمت‌گزار و نوکر این مردم باشند که خود ما هم در صف اول در خدمت‌گزاری به مردم خواهم بود.

خطیب امام جمعه شهرستان بابلسر در پایان به ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه الزهرا اشاره کرد و گفت: زندگی و جامعه ما باید فاطمی بشود و اصل عدالت‌طلبی، ولایتمداری و ظلم‌ستیزی و وفاداری، صداقت و پاکدامنی که در زندگی فاطمه حاکم بود این اصول باید در زندگی فردی و خانواده و جامعه حاکم بشود قطعا وعده الهی ما نازل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها