خبرهای داغ:
شهدا گواه بر اعمال ما هستند و در روز قیامت شهادت می دهند .
کد خبر: ۸۹۸۹۹۲۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، گرامیداشت شهید آبروی محله ، شهید صفر علی اقبالی با حضور مسئولین شهرستان، خانواده معظم شهدا، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در حسینیه شهدای روستای خیرآباد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جماعت روستای خیرآباد ضمن خیر مقدم به مدعوین و تشکر از حضور بسیار زیبای دشمن شکن امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: صفرعلی جز شهدای مظلوم و نوجوان دفاع مقدس بود و تنها پسر ذکور خانواده ‌و با عشق به قرآن و اسلام خانواده را ترک و به جبهه های جنگ حق علیه باطل شتافت.

وی در ادامه گفت: اگر لحظه ای شک کنیم که شهدا مرده اند نشانه ی جهل ما است زیرا که شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند.‌

موسوی بیان کرد: شهدا گواه بر اعمال ما هستند و در روز قیامت شهادت می دهند .

امام جماعت خیرآباد در پایان گفت: اگر روزی یاد و خاطره شهدا از پیکره ی دین اسلام پایین کشیده شود آبرویی برای اسلام باقی نمی ماند.

محمد رئیسی از همرزمان و هم محله ای های صفرعلی  تاریخ  تولد این شهید بزرگوار را سال 1345 و تاریخ  شهادت  وی را  7 اسفند 1362 درعملیات خیبر در شمریه اهواز اعلام کرد و گفت  با اینکه این محصل با ذوق  و علاقه به فن را از رفتن به جنگ نهی میکردند ولی بر خلاف گفته برخی  وی  به جبهه رفت و به درجه رفیع شهادت  نائل گردید.

 گفتنی است: اجرای گروه  رزم نوازان  سپاه صاحب الزمان  با نواختن سرود جمهوری اسلامی و اجرای گروه سرود صابرین ، قرائت وصیت نامه  توسط خواهر زاده شهید، خاطره گویی همرزمان و تجلیل از خانواده شهید دیگر برنامه های شهید آبروی محله  روستای خیرآباد بود.

لازم به ذکر است: شهید مجرد بوده و طبق وصیت نامه به دستور امام که گفته بود اگر کشوری به کشور ما حمله کند وظیفه هر مسلمانی می باشد که باید دفاع کند به جبهه های حق علیه باطل شتافت و به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها