خبرهای داغ:
امام جمعه شهر اقبالیه گفت: بسیاری از رژیم ها با پول و سلاح و پشتیبانی جهانی علی الظاهر احساس قدرت میکنند ولی قدرت حقیقی زمانی است که با پشتیبانی و عنایت الهی به دست می آید که مظهر آن حمایت و حضور عظیم و و اراده مردم است که به این نظام اقتدار بخشیده است.
کد خبر: ۸۹۸۹۹۳۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و تمام مسلمانان و شیعیان اظهار کرد : بانوان باید آن حضرت را به عنوان بهترین الگو در سبک زندگی و تربیت فرزندان و دفاع از مقام ولایت و عفت و پاکدامنی و حجاب و الگوی خود قرار دهند.
در ادامه امام جمعه شهر اقبالیه ضمن تشکر از تمامی امت بابت حضور پرشکوه و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن به پیام مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: پیام راهپیمایی 22 بهمن استقامت در برابر استکبار ستیزی ،ایجاد عدالت اجتماعی بود و مظهر اقتدار حقیقی نظام و انقلاب بود.
وی افزود: بسیاری از رژیم ها با پول و سلاح و پشتیبانی جهانی علی الظاهر احساس قدرت میکنند ولی قدرت حقیقی زمانی است که با پشتیبانی و عنایت الهی به دست می آید که مظهر آن حمایت و حضور عظیم و و اراده مردم است که به این نظام اقتدار بخشیده است.
فاطمیان با بیان اینکه حضور مردم یک سلاح برای ماست گفت: برنده تر از این سلاح، اراده و ایمان مردم است که با همراهی با دولت به سلاحی کوبنده تبدیل شده است.
امام جمعه ی شهر اقبالیه یادآور شد: از دیگر پیام مقام معظم رهبری راجع به حادثه ی بزرگ و پرشور راهپیمائی 22 بهمن 96 پاسخ قاطع و دندان شکن به بیگانگان و دشمنان و سست عهدان بود و از طرفی مسئولان به پشتیبانی همین مردم؛ با استقامت کامل ، روحیه ی انقلابی و عمل جهادی به ملت عزیز خدمت کنند و از آرمان های انقلاب دفاع کنند.
وی تصریح کرد: در ضمن ملت عزیز با حضورشان اعلام برائتی آشکار و پررنگ از آتش افروزان و اغتشاشگران داشتند و دیگر بُعد اعتراضاتشان به نظام و انقلاب نیست بلکه به ناکارآمدی برخی مسئولان و دولتمردان است. و باید دولت مردان با اقدامات جهادی به اجرای اقتصاد مقاومتی بپردازند.
حجت الاسلام فاطمیان در آخر بیان کرد:خدا را شاکریم که بعد از امام خمینی رحمت الله علیها، اسکان و اداره ی کشور به مقام معظم رهبری امام خامنه ای افتاد. ایشان علی رغم همه دشمنی ها توانستند قدرت، عظمت و ثبات را در عین حال پیشرفت، استقلال و توانمندی را برای مردم ایران به ارمغان آورد.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها