جانشین سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر گفت: یادواره سرداران و 117 شهید شهرستان و 14 شهید گمنام شهرستان دیر در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۹۹۷۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر  ، سروان پاسدار سید علی حسینی نیا صبح امروز در جلسه هماهنگی یادواره سرداران و 117 شهید  در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دیر اظهار داشت: اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان مربوط به ارگان خاصی نمی‌شود بلکه تمام ارگانها و مسئولین نسبت به برنامه های فرهنگی مسئول هستند و باید با برنامه‌ریزی و تعامل و مسئولیت پذیری در این راستا گام بردارند.

وی با اشاره به جان‌فشانی و ایثار شهدا و رزمندگان در ایجاد و حفظ امنیت، استقلال، قدرت، عزت و سربلندی این مرز بوم گفت: یادواره سرداران و 117 شهید شهرستان دیر و 14 شهید گمنام شهرستان دیر در دوم اسفند ماه سال جاری با سخنرانی حجت‌الاسلام سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

حسینی نیا برگزاری یادواره‌های شهدا را تجلی راه شهداء دفاع مقدس دانست افزود: شهدای والامقام در راه حفظ خاک این مرز بوم درس ایثار و ازخودگذشتگی به همگان نشان دادند و باید تلاش کنیم تا اهداف و آرمان‌های شهداء در جامعه نهادینه شود.

جانشین سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که تا برگزاری یادواره شهدا در حال انجام است دیدار با تمامی خانواده‌های شهدای شهرستان دیر توسط سپاه ناحیه دیر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: : یکی از توفیقات شهرستان دیر این است که مراسماتی که به یاد شهدا در سطح شهرستان برگزار می‌شود همیشه مملو از جمعیت و با استقبال با شکوه مواجه است و این نشان از قدردانی مردم از شهدا است.

انتهای خبر./

ارسال نظرات
پر بیننده ها