با گذشت حدود دو سال؛

چراغ فوتبال بندرعباس همچنان خاموش است

حدود دو سال است که فوتبال شهرستان بندرعباس که روزی برای خودش برو بیای داشت در خاموشی کامل به سر می برد و مشخص نیست دوباره چه زمانی چراغ‌های آن روشن خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۹۹۸۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛بعد از این که حدود یکسالی جهانگیر حاجی‌زاده در مسند فوتبال بندرعباس نشست و مسابقات در تمامی رده‌ها برگزار شد، اکنون از هنگامی که وی از هیات رفته‌اند هیچ مسابقه‌ای برگزار نشده است تا صدای همه تیم‌های بندری بیرون بیاید.

متاسفانه با گذشت دوسال هیچ کس نیست که جوابگو این موضوع باشد و با وجود این که هیات فوتبال شهرستان در حال حاضر رئیس هم دارد هیچ عملکردی از این هیات شاهد نیستیم.

وقتی که رئیس جدید انتخاب شد  همه به نوعی از این انتخاب راضی بودند اما چه سود که رئیس جدید تاکنون هیچ حرکتی از خود نشان نداده است و چوب این کار را فقط فوتبالیست‌های بندری می‌خورند و باعث افت شدید آن‌ها شده است.

وقتی مرکز استان فوتبالی نداشته باشد شک نکنید که فوتبال هرمزگان ضربه شدیدی خواهد خورد و مشکلات این کار را در سال‌های آینده خواهیم دید، در طول این دو سال که هیچ مسابقه‌ای در مرکز استان برگزار نشده است، فوتبالیست نونهالان از سن نونهالانی به نوجوانی یا نوجوان سن‌شان  به جوانی رسیده بدون این که بازی کرده باشند و این ظلم بزرگی در حق فوتبالیست‌ها است که باید مسوولان جوابگو باشند.

متاسفانه مشخص نیست چرا هیات فوتبال بندرعباس از خودش حرکتی نشان نمی‌دهد‌. اگر رئیس جدید واقعا توانمندی این کار را ندارد، کنار برود تا شخص دیگری بباید و چرخ فوتبال این شهر را بچرخاند‌.

فوتبال بندرعباس فوتبالیست‌های بزرگی پرورش داده است، فوتبالیست‌هایی مثل مهدی فلامرزی، اسماعیل جمعه‌پور، داوود دهقانی و خیلی‌های دیگر که از دل فوتبال همین شهر به پیشرفت‌های زیادی در کشور دست یافتند اما امروز شاهد آن هستیم که فوتبالیست‌های بندری در انتظار برگزاری یک رده مسابقه هستند و کسی هم نیست که برای آنها مسابقه‌ای برگزار کند.

واقعا جای تاسف دارد که به کسی بر نمی‌خورد تا فکری به حال آنها کنند، چرخاندن چرخ یک هیات اینقدر سخت نیست که امروز شاهد پسرفت فوتبال بندرعباس باشیم.

شک نکنید فوتبال شهرستان بندرعباس هرچه بیشتر پسرفت کند فوتبال استان هم در کنار آن عقب‌نشینی خواهد کرد و اکنون هم شاهد آن هستیم که در فوتبال شهر بندرعباس خبری از تیم‌های قدیمی نیست. در پایان گزارش خودم به این موضوع اشاره می‌کنم که هرچه زودتر چراغ فوتبال این شهرستان دوباره روشن شود یقینا فوتبال استان کمتر ضرر خواهد کرد اما هر چه مسوولان بی‌خیال‌تر باشند شک نکنید که به زودی شاهد نابودی فوتبال استان هرمزگان خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار