خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:
حضرت حجت الاسلام و المسلمین غلامی ؛ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای استان مازندران صبح امروز در جمع کارکنان پایور و وظیفه سپاه نینوا استان گلستان گفت : سیر مطالعاتی در زندگی ائمه معصوم صرفا یک فضل برای ما نیست بلکه این کار عبادت است.
کد خبر: ۸۹۹۰۰۱۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام والمسلمین غلامی ، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران صبح امروز در جمع کارکنان پایور و وظیفه سپاه نینوا در آستانه فرا رسیدن شهادت حضرت زهرا (س) گفت : پیامبر اکرم با همه عظمت ، رفتاری متواضعانه با حضرت زهرا (س) داشت و خود را فدایی فاطمه معرفی می کند .

وی افزود : پیامبر اسلام با اینگونه رفتار ها قصد داشت این مفهوم را به ما برساند که حضرت زهرا (س) نزد ایشان با همه فرق می کند و جایگاه خاصی برای حضرت فاطمه قائل است و امت را متوجه این می سازد که جایگاه آن حضرت چقدر عظیم است.

غلامی گفت : فاطمه (س) اساس و ریشه پیامبر است و اگر فاطمه نبود ، پیامبر (ص) و علی (ع) خلق نمی شدند. فاطمه زهرا ربط عالم خلقت است که اگر نبود  ؛ خلقت معنا پیدا نمی کرد

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا گفت : از دامن فاطمه (س) 11 قران ناطق بیرون آمد که اگر این ها نبودند قرآن صامت هدایت کننده که نبود هیچ؛ احتمالا گمراه کننده میشد که اکنون نیز میبینیم که کسانی که در سطح دنیا به عنوان مسلمان شناخته می شوند فجیع ترین جنایت های بشری را انجام می دهند . اما قرآن این چنینی بدون آن قران های ناطق مایه بدبختی همه آن ها و اسلام هراسی در سطح دنیا شده است.

وی افزود : سرنوشت قرآن و عترت به هم گره خورده است  و عمده مشکلات ما از زمانی شروع شد که بین قرآن و عترت جدایی انداخته اند. برخی قران را در زمان حیات پیامبر زیر پا گذاشتند و عترت پیامبر را نیز بعد از او نقص کردند.

حجت السلام و المسلمین غلامی در پایان گفت : امام عصر ( ارواحنا له الفدا) نیز صراحتا فرموده اند که حضرت فاطمه اسوه من است و همه امامان معصوم اذعان کرده اند که حجت ما ، مادرمان حضرت فاطمه زهرا(س) است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها