معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان:

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار و وحدت خود را به رخ استکبار کشیدند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار، وحدت و عزت خود را به رخ استکبار جهانی کشیدند.
کد خبر: ۸۹۹۰۰۱۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی خالقیان در گردهمایی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا شهر کلاته‌خیج که با حضور مسؤولان، بسیجیان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد، به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رهبری در این بیانات با تأکید بر نفوذ دشمن و توجه به معیشت مردم و توطئه‌های دشمنان تأکید فرمودند، مردم در ۲۲ بهمن نشان خواهد داد که توطئه‌های استکبار بی‌اثر خواهد بود.
وی با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی اظهار کرد: دشمنان ما از ابتدای انقلاب تاکنون لحظه‌ای از فشار، تحریم، تهدید و جنگ علیه این ملت غافل نبوده‌اند و ما باید مراقب باشیم و مسؤولان گوش‌به‌فرمان ولایت باشند و به فکر مردم تا توطئه‌ها خنثی و بی‌اثر شود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تأکید کرد: دشمنان نظام سعی دارند از طرق مختلف و جنگ نرم در اذهان و افکار جوانان و نوجوانان نفوذ کرده و به اهداف خودشان برسند.
خالقیان تأکید کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر تلاش دشمنان در سال‌های اخیر و ماه‌های گذشته بوده است و بار دیگر آن‌ها را منکوب و سرخورده کرد و مردم عزت، اقتدار و وحدت خود را به رخ جهانیان کشیدند و امید را در دل دوستان و بیم را در دل دشمنان نشاندند.
وی با قدردانی از حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی گفت: رمز ماندگاری این انقلاب اسلامی پشتیبانی مردم از ولایت و اسلام است و تا این پشتیبانی باشد، آسیبی این نظام را تهدید می‌کند.
همچنین در این مراسم عباس عرب به شعرخوانی و بیان اشعار خود پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار