خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: باید دانست که خداوند حافظ اصلی این انقلاب است و تا زمانی‌که ما تحت حراست از آرمان‌هایمان هستیم خداوند پشتیبان ما خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۹۰۰۲۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

علی‌اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون پشتیبانی مردم به نظام جمهوری اسلامی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن اظهار کرد: این که مردم ایران از انقلاب خسته شده و خواهان تغییر نظام هستند مسلما القائاتی از سوی دشمنان خارجی است.
وی تصریح کرد: عده‌ای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن را به دور از خواسته شخصی خودشان و منوط به وعده و وعیدهایی از سوی مسئولین می‌دانند حال آن‌که مردمی که برای این انقلاب خون داده و جوانان بسیاری را فدا کرده‌اند یقینا دوستدار این انقلاب و نظام هستند و این حرف‌ها تنها حرف‌های گزافی از سوی دشمن است.
این کارشناس با اشاره به سخنان سال گذشته مقام معظم رهبری مطرح کرد: مسئواین نباید حضور مردم در صحنه‌هایی چون راهپیمایی ۲۲بهمن را به پای خود بگذارند چراکه مردم وقتی پای نظامشان در میان باشد همواره در صحنه حضور خواهند داشت و این موضوع در بیانات رهبر معظم انقلاب و هم‌چنین حرف‌های خود مردم به وضوح دیده می‌شود.
قبادی ابراز داشت: علیرغم وجود مشکلات بسیاری چون مشکلات اقتصادی و گرانی، مردم همواره پای نظامشان ایستاده‌اند و برای حفاظت و حراست از آرمان‌های انقلاب آماده‌اند.
وی تحلیل کشورهای خارجی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن با وعده و وعیدهای مختلف را تحلیلی اشتباه و غلط خوانده و مطرح کرد: مردم ما همواره در صحنه‌های حساس حضور داشته‌اند و این حرف‌ها تنها تحلیل‌های اشتباهی از سوی دشمنان در خارج از کشور است که متاسفانه امروز عده‌ای در داخل کشور نیز به این تحلیل‌های اشتباه دامن زده‌اند.
این کارشناس تبیین کرد: دشمن باید بداند که مردم ما جمهوری اسلامی و این انقلاب را قبول دارند و قطع به یقین برای انقلابی که جان‌فشانی‌های بسیاری کرده و شهیدان بسیاری داده‌اند تا پای جان خواهند ایستاد.
قبادی در ادامه خداوند را حافظ اصلی این انقلاب عنوان کرد و گفت: باید دانست که خداوند حافظ اصلی این انقلاب است و تا زمانی‌که ما تحت حراست از آرمان‌هایمان هستیم خداوند پشتیبان ما خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها و هم‌چنین در پای صندوق‌های رای مهم‌ترین سند برای حمایت مردم از این انقلاب است.
این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲بهمن به همگان ثابت کرد علیرغم همه مطالبات و انتقاداتی که نسبت به مسئولین وجود دارد مردم هنوز پای این نظام و آرمان‌هایشان ایستاده‌اند و این نظام را قبول دارند.
۱۰۰۵/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها