معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان از ثبت ۳۰ میلی متر باران در شهرستان قروه طی ۲۴ ساعت گذشته خبرداد.
کد خبر: ۸۹۹۰۰۴۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سیستم بارشی که از ظهر روز گذشته وارد استان کردستان شد منجر به بارش باران و برف در تمام استان شده است و هم اکنون هم بارش‌ها ادامه دارد.

براساس پیش بینی هواشناسی استان بارش‌ها تا ظهر روز دوشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت و اوج فعالیت این سامانه بارشی هم در ظهر امروز شنبه تا تا ظهر فردا یکشنبه است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان به میزان بارش باران وبرف از روز گذشته تاکنون دراستان اشاره کرد و گفت: در ایستگاه هواشناسی فرودگاه سنندج ۳۷ میلی متر باران، در ایستگاه‌های هواشناسی سقز ۱۸، قروه ۳۰، مریوان ۵۹، بیجار ۳۰، زرینه ۱۹ و بانه ۲۵ میلی متر باران ثبت شده است.

علی پناهی ادامه داد: میزان باران ثبت شده در ایستگاه‌های هواشناسی کامیاران ۶۰ میلی متر، هزارکانیان ۲۲، سروآباد ۴۰، دهگلان ۲۹، سلین ۷۷، دیواندره ۴۱، بابارشانی ۲۷، بهارستان ۹ و گل تپه ۱۳، قاملو ۳۴، حاجی ممدان ۲۱، یاسوکند ۷ و سراب شهرک هم ۲۶ میلی متر بوده است.

وی عنوان کرد: ارتفاع برف هم در بیجار ۱۲ سانتی متر، زرینه ۱۸ و هزارکانیان هم ۱۵ سانتی متر گزارش شده است.

وی از کاهش دید در اکثر شهر‌های استان خبرداد و اظهارداشت: دید در سقز به ۶ کیلومتر، سنندج ۶، بیجار ۵۰۰ متر، زرینه ۲ کیلومتر، مریوان ۳ کیلومتر، قروه ۳ کیلومتر، بانه ۲۵۰۰ متر، هزارکانیان ۵۰۰ متر رسیده است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان بیان کرد: حداقل دمای استان هم مربوط به بهارستان، زرینه و بیجار با یک درجه سانتی گراد زیرصفر و حداکثر دما هم سلین با ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر است.

پناهی عنوان کرد: پیش بینی می‌شود این سامانه بارشی تا ظهر روز دوشنبه ادامه داشته باشد و علاوه بر آن شاهد وزش باد هم به ویژه در نیمه جنوبی استان در این چند روز خواهیم بود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات