خبرهای داغ:
فرمانده نیرو انتظامی استان خبر داد :

بازگشت شهید مفقود الاثر گلستانی به گلستان

شهید مفقودالاثر گلستانی بعد از سی سال به زادگاهش باز می‌گردد.
کد خبر: ۸۹۹۰۰۵۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: شهید مفقود الاثر سرباز وظیفه نازقلی نظری پس از ۳۰سال به زادگاهش روستای قره بلاغ بخش کمالان شهرستان علی آباد کتول بازمی ‌گردد .

وی گفت: به اتفاق جمعی از فرماندهان انتظامی شهرستان و هیئت همراه با حضور در منزل شهید نازقلی نظری تایید بازگشت پیکرش به زادگاهش و تایید مطابقت آزمایشات DNAشهید نظری رابه اطلاع خانواده اش رساندیم.

سردار جاویدان افزود: :شهید نازقلی نظری متولد سال ۱۳۴۴بود که در اردیبهشت سال ۶۵ به خدمت سربازی اعزام شد.

وی گفت: شهید نظری در تاریخ ۲۱تیر سال ۶۷در حمله شیمیایی دشمن بعثی و منافقین دردهلران و مناطق عملیاتی بیات و زبیدات که خط مقدم جبهه بود مفقود الاثر می شود.

سردار جاویدان افزود: پس از بررسی میدانی گروه تخصصی تفحص منطقه پیکر ۱۴ شهید در مناطق زبیدات کشف و پس از تعیین و تایید هویت به اطلاع خانواده اش رسانده شد و این شهید بزرگوار پس از ۳۰ سال دوری به زادگاهش باز می گردد.

سردار جاویدان گفت: روز شنبه در ستاد کل نیروهای مسلح در تهران مراسم ویژه برگزار و پس از آن پیکر این شهید به گلستان منتقل می شود. ویژه

وی ادامه داد: با تشریفات خاص نظامی و استقبال پرشور مردم گلستان پیش بینی می شود که پیکر پاک این شهید در روز یکشنبه در گلزار شهدای روستای قره بلاغ بخش کمالان شهرستان علی آبادکتول به خاک سپرده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار