در شیراز انجام میشود:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه‌های فجر انقلاب

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه‌های فجر انقلاب در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۰۰۸۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

نخستین جشنواره رسانه‌های فجر انقلاب، برگزیدگان خود را معرفی می‌کندبه گزارش بسیج رسانه  خبرگزاری بسیج، مصطفی اژدری، رئیس  این سازمان، با بیان اینکه نخستین جشنواره رسانه‌های فجر انقلاب اسلامی در دهه فجر سال گذشته فراخوان خود را اعلام کرد، گفت: در این راستا ۴۰۰ اثر از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان فارس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

معرفی ۱۵ اثر برگزیده
وی با بیان اینکه بعد از انجام داوری‌های تخصصی نهایتاً ۱۵ اثر به عنوان اثرات برگزیده انتخاب شدند، افزود: مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره بناست در روز یکشنبه، ۲۹ بهمن‌ماه جاری در شیراز برگزار شود.

شمیم خوشبوی لاله‌های گمنام در مراسم اختتامیه
اژدری ساعت برگزاری این مراسم را ۹:۳۰ تا ۱۲ و مکان آن را تالار اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس اعلام کرد و گفت:‌ با توجه به حضور شهدای گمنام در این روز، به یاری خدا ما در این مراسم از فیض حضور این لاله‌های خوشنام بهره خواهیم برد.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینکه این جشنواره در ۵ محور برگزار شده است، گفت: خدمات متقابل انقلاب اسلامی و ایران، انقلاب اسلامی و مردم، انقلاب اسلامی و رسانه، انقلاب اسلامی مقاومت و بیداری و انقلاب اسلامی و بازخوردها و بازتاب‌های جهانی به عنوان محورهای این همایش انتخاب شده‌ بودند ضمن اینکه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل هم به عنوان موضوع ویژه اعلام شده بود.
وی همچنین به بخش‌های  این جشنواره اشاره کرد و افزود:‌ این جشنواره در بخش‌های سرمقاله، یادداشت و مقاله، گزارش خبری، مصاحبه، خبر، صفحه‌آرایی، گزارش تصویری و کاریکاتور برگزار شده است که برگزیدگان آن‌ها را معرفی خواهند شد

ارسال نظرات