حسین نورانیان دبیر جشنواره ابوذر سمنان در حاشیه برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر اظهار داشت: جشنواره ابوذر فرصت فرهنگی و اجتماعی برای رسانه‌هاست که باید از آن برای ایجاد آثار فاخر رسانه‌ای استفاده کنند.
کد خبر: ۸۹۹۰۰۹۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

اختتامیه جشنواره ابوذر سازمان بسیج رسانه استان سمنانبه گزارش  سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، حسین نورانیان دبیر جشنواره ابوذر استان سمنان در حاشیه برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر استان سمنان اظهار داشت: جشنواره ابوذر فرصت فرهنگی و اجتماعی برای رسانه‌هاست که باید از آن برای ایجاد آثار فاخر رسانه‌ای استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه سابقه آغاز جشنواره در کشور از سه سال گذشته بود عنوان کرد: این جشنواره برای نخستین سال در استان سمنان برگزار و موفقیت‌های خوبی در این زمینه حاصل‌شده است.

دبیر برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان سمنان با بیان اینکه اعلام برگزاری نخستین دوره جشنواره ابوذر هم‌زمان با روز خبرنگار امسال قدم اول برگزاری این جشنواره بوده است بیان کرد: یک ماه بعدازاین زمان نیز انتشار فراخوان برگزاری این جشنواره برایمان مسیر شد.

نورانیان با بیان اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هشت موضوع شامل 6 موضوع ملی و 2 موضوع استانی برگزار شد اضافه کرد: درمجموع 123 اثر رسانه‌ای به دبیرخانه برگزاری جشنواره ابوذر استان سمنان ارسال شد.

وی داوری آثار ارسالی به این جشنواره را بسیار دقیق و خوب ارزیابی و بیان کرد: آثار ارسالی به این جشنواره در سه مرحله مورد ارزیابی و داوری قرارگرفته است. و درنهایت اسامی 16 برگزیده آن اعلام شد.

نورانیان با تأکید بر لزوم تداوم جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان سمنان از آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای جشنواره دوم خبر داد و افزود: امروز باید به سطحی فراتر از رقابت‌های استانی به میزبانی استان سمنان باید فکر کرد.

وی با اشاره به اینکه باید برای تولیدات درون استانی جشنواره ابوذر برش منطقه‌ای داشته باشیم تصریح کرد: استان سمنان می‌تواند مبتکر و میزبان جشنواره منطقه‌ای باشد.

وی اضافه کرد: در صورت حمایت مسئولان، بسیج رسانه استان سمنان آمادگی میزبانی نخستین جشنواره منطقه‌ای ابوذر را با حضور اهالی رسانه استان‌های هم‌تراز با این استان دارد.

ارسال نظرات