خبرهای داغ:
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار مردم نیز از استاندار این است که از مدیران توانا و کاربلد استان در مجموعه فرمانداری، بخشداری و دستگاه های اجرایی استان بهره ببرند.
کد خبر: ۸۹۹۰۱۰۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

نظر افضلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استاندار اخیرا تعدادی از مدیران مجموعه خود را از مشهد فراخوانده است اظهارداشت: به استاندار توصیه می کنیم که تا حد امکان از مدیران بومی و توانمند داخل استان استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در برخی دستگاه های اجرایی در استان مانند اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدیرکل معرفی نشده است افزود: انتظار مردم نیز از استاندار این است که از مدیران توانا و کاربلد استان در مجموعه فرمانداری، بخشداری و دستگاه های اجرایی استان بهره ببرند.

نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس با اشاره به اعطای وام اشتغال از طریق ثبت نام در سامانه کارا خاطرنشان کرد: اکنون برای بحث اشتغالزایی در مناطق محروم وام هایی به روستائیان داده می شود که باید تلاش شود که این وام ها به دست اهلش سپرده شود.

وی با تاکید براینکه اشتغالزایی در زمینه هایی که با وجود کمبود آب در استان سازگار باشد مورد نیاز است گفت: باید توجه ویژه ای به سرمایه گذاری در بخش های صنعتی و معدنی با توجه به پتانسیل های هر منطقه در استان شود در غیر اینصورت خشکسالی ها نامی از خراسان جنوبی باقی نخواهد گذاشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها