بانک سرمایه در اقدامی جذاب و مبتکرانه، پشت برگه های نوبت دهی شعب خود را به جداول سودوکو،شعارهای تشویقی در راستای حفظ محیط زیست،صرفه جویی در مصرف کاغذ و اطلاع رسانی درخصوص آخرین خدمات و محصولات بانک اختصاص داد.
کد خبر: ۸۹۹۰۱۳۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

گروه اقتصادی خبرگزاری بسیج؛مقدمه: بانک ها مارکت های اقتصادی هستند که در راستای اهداف و برنامه های خود قصد دارند تا جذب سرمایه و اندوخته‌های سرگردان و بکارگیری آن در تأمین مالی بخش‌های مختلف اقتصادی را محقق سازنند.

همچنین رشد و شکوفایی سرمایه گذاری در بانک ها موجب فعالیت و مشارکت در رشد و شکوفایی اقتصادی کشورخواهد بود. بدین ترتیب  ارائه خدمات نوین بانکی به مردم با دقت، سرعت و سهولت، موجب رفاه حال و صرفه جویی در اوقات مشتریان ، می گردد.

در این بین در میان بانک های دولتی و خصوصی کشور، بانک سرمایه با بهره مندی از تجارب و تخصص، دانش علمی و عملی ارزشمند از صاحب نظران اقتصادی و دست اندرکاران پولی و بانکی کشور، با اهداف جذب و بکارگیری سرمایه های سرگردان و تخصیص بهینه آن در جهت تامین نیازهای مالی بخش های مختلف اقتصادی در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا به ارائه خدمات نوین بانکداری؛ مدیریت بهینه منابع مالی سهامداران و سپرده گذاران و ارتقای توان مالی آنها؛ توسعه و گسترش بانکداری الکترونیک؛ ایجاد بستر مناسب سرمایه گذاری و کسب بازدهی مناسب با هدف فعالیت و مشارکت در رشد و توسعه شکوفایی اقتصاد کشور اقدام کرده و تاکنون در تحقق آن نیز موفق ظاهر شده است.

 ترویج فرهنگ بهره وری و افزایش نشاط ذهنی با سودوکوی بانک سرمایه

اما بانک سرمایه تاکنون نشان داده که ضمن ارائه راهکارهای جذاب و مبتکرانه ، تنها به فکر جذب سرمایه های مردمی نبوده بلکه قصد دارد تا فرهنگ بهره وری را ترویج  و نشاط ذهنی مشتریان را افزایش دهد.برهمین اساس بانک سرمایه در اقدامی جذاب و مبتکرانه، پشت برگه های نوبت دهی شعب خود را به جداول سودوکو، شعارهای تشویقی در راستای حفظ محیط زیست، صرفه جویی در مصرف کاغذ و اطلاع رسانی در خصوص آخرین خدمات و محصولات بانک اختصاص داده است.

این اقدام بی شک منجر به افزایش رضایتمندی مشتریان محترم بانک سرمایه و در جهت حفظ و نگهداری هرچه بیشتر از منابع طبیعی و صرفه جویی در مصرف کاغذ، خواهد شد. شایان ذکر است هدف از این طرح استفاده بهینه از برگه های نوبت دهی، ترویج فرهنگ بهره وری و افزایش نشاط ذهنی مشتریان می باشد. اما نکته حائز اهمیت آن است که ارتقای بهره وری و حفظ محیط زیست که از جمله اهداف اصلی بانک سرمایه است خود منجر به فرهنگ سازی عمومی در جامعه بوده و باعث ارتقای سطح فهم عمومی در راستای سیاست های حمایتی این بانک از فرهنگ و نیز در راستای رسالت های اجتماعی این بانک قابل تعریف است.

ارسال نظرات