خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: وجود مسئولین، مدیران و نیروهای متعهد، متخصص و دارای روحیه جهادی از مهم‌ترین عوامل مبارزه با فساد اقتصادی است.
کد خبر: ۸۹۹۰۱۴۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

حجت‌الاسلام خمسه‌ای کارشناس مسائل سیاسی ، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با توجه با بیانات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم مبارزه با فساد اقتصادی اظهار کرد: برای ریشه‌کن کردن فساد اقتصادی در جامعه باید همه مردم و مسئولین آماده باشند.
وی محول کردن کارها به نیروهای در طراز انقلاب را یکی از راه‌های موثر در ریشه‌کن کردن فساد اقتصادی در کشور عنوان کرد و گفت: برای ریشه‌کن کردن فساد اقتصادی در کشور می‌بایست اداره کشور و کارها به دست نیروهای در طراز انقلاب و متعهد به ارزش های انقلاب قرار گیرد.
این مسئول ادامه داد: وجود مسئولین، مدیران و نیروهای متعهد، متخصص و دارای روحیه جهادی از مهم‌ترین عوامل مبارزه با فساد اقتصادی است.
این کارشناس تبیین کرد: تربیت نیروهای متعهد و در طراز انقلاب امر غیرممکن و دور از ذهنی نبوده و مراکز آموزشی چون دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه می‌توانند کمک شایانی را در این زمینه داشته باشند.
خمسه‌ای تشریح کرد: نکته حائز اهمیت دیگر در موضوع مبارزه با فساد اقتصادی و نابودی این اژدهای هفت‌سر تشخیص نیروهای کاردان و انقلابی توسط مردم در انتخاباتهای متعدد است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی ابراز داشت: برخی مسئولین ندانسته و یا بعضا از روی عمد فسادهایی را مرتکب می‌شوند لذا مردم باید علاوه بر انتخاب هوشیارانه در انتخابات، در مقابل اقدامات مسئولین فسادگر نیز منتقد و معترض بوده و با تمام قوا بایستند.
این مسئول در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: انتخاب مسئولینی متعهد و در طراز انقلاب امر بسیار حساسی بوده و از ظرافت بسیاری برخوردار است ولی مردم باید هوشیار بوده و با ریزبینی و دقت بسیار خود افراد در طراز انقلاب را از فسادگران جدا کنند.
۱۰۰۵/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها