خبرهای داغ:
استاندار گلستان :

بازارچه مرزی گلستان شرایط مطلوبی ندارد/ تسریع در اجرای بندر خشک

سید مناف هاشمی؛ استاندار گلستان صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: بندرخشک موضوع مهمی برای استان گلستان است و باید با سرعت موانع و مشکلات آن حل شود تا شرایط شاخصه های توسعه ای استان تغییر کند.
کد خبر: ۸۹۹۰۱۴۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سید مناف هاشمی استاندار گلستان صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان  گفت :باید کشور را در مرحله کار انجام شده قرار دهیم تا زمانی که تکلیف منطقه آزاد مشخص نشده باید اهتمام لازم و همکاری دستگاه‌های اجرایی با راه آهن وجود داشته باشد.

هاشمی با بیان اینکه از نظر ما طرح جامع بندر خشک استان گلستان مشخص نیست و باید کاربری حاکمیتی و بخش خصوصی آن به طور دقیق مشخص شود، افزود: هرچند از نظر راه آهن طرح جامع بندرخشک وجود دارد و قابل انعطاف است اما انتظار داریم وضعیت تعیین تکلیف شده و در روند اجرای این پروژه تسریع شود.

وی گفت: امیدوار هستیم منطقه آزاد اینچه برون در مجلس شورای اسلامی مصوب شود و دستگاه های اجرایی باید اهتمام و همکاری لازم را در اجرایی شدن پروژه بندرخشک با راه آهن داشته باشند و مانع اجرای راه آهن و بندرخشک در استان نشوند.

استاندار گلستان تصریح کرد:  کار گمرک در استان کند است و این رویه را نامطلوب بوده و گمرک سه الی چهار ماه از رویه‌ای که راه آهن داشته عقب‌تر است . در زمینه ایکس‌ری، تبادلات رونق و تذکرات به مسافران داخلی و خارجی باید اهتمام بیشتری صورت بگیرد.

هاشمی با تاکید بر اینکه بازارچه‌های مرزی در شأن مردم ایران نیست، گفت: گمرک و دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید پاسخگو باشند اگر می‌توانیم سرمایه‌گذار بگیریم باید تکلیف را مشخص کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها