خبرهای داغ:

آمادگی استان قزوین برای برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین خبر از آمادگی استان قزوین برای برگزاری بزرگترین رویئداد قرآنی استان قزوین داد .
کد خبر: ۸۹۹۰۱۴۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ، با اشاره به اینکه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از سال ۹۱ همه ساله به صورت مستقل توسط ادارات کل اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: امسال که ششمین سال اجرای این طرح است این برنامه به‌صورت مشترک توسط این دو مجموعه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه ثبت نام این آزمون از ۱۸ آذر ماه آغاز شده و تا ۳۰ دی ماه ادامه داشت افزود: علاقه‌مندان در ۴ بخش و ۲۶ رشته از طریق سایتwww.guranedu.ir ثبت‌نام نمودند. ششمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در ۱۲ رشته حفظ ترتیبی، ۶ رشته حفظ موضوعی، ۵ رشته مفاهیم قرآنی، ۲ رشته تدبر در قرآن و ۳ رشته معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان اینکه ششمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به‌صورت همزمان در سراسر استان و کشور برگزار می‌شود، ابراز کرد: کارت این آزمون از ۲۸ بهمن ماه صادر می‌شود و زمان برگزاری آن ۱۰ اسفند ماه خواهد بود و به ۳ هزار برگزیده این آزمون هدایایی ارزنده و قرآنی اهدا می‌شود.
وی بیان کرد: فرآیندهای این آزمون برای اولین مرتبه بر اساس استانداردهای سازمان سنجش انجام می‌شود و تا این لحظه ۸۵ هزار نفر در کشور ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲ هزار
و ۴۴۶ نفر ثبت‌نامی‌ها از استان قزوین هستند.
حجت الاسلام عادل در خصوص مکان های برگزاری آزمون کتبی هم گفت :دانشکده فنی حرفه ای در شهرستان قزوین ، مدرسه بهار آزادی در شهرستان بوئین زهرا ، مجتمع امام علی (ع) شهرستان تاکستان و دانشگار کار شهر البرز محل برگزاری آزمون کتبی قرآن کریم می باشد.
1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها