خبرهای داغ:
در مسابقات فوتسال کارکنان کمیته امداد استان قزوین؛
مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان کمیته امداد استان قزوین جام شهید حججی برگزار و از تیم های برتر تقدیر شد.
کد خبر: ۸۹۹۰۱۴۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

به گزارش سایت خبری کمیته امداد استان قزوین، مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان کمیته امداد استان قزوین جام شهید حججی به پایان رسید و تیم دفتر استان در مقام نخست ایستاد و تیم های قزوین و البرز در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.
همچنین تیم اقبالیه کاپ اخلاق گرفت و مهدی عالمی از کارکنان کمیته امداد شهرستان البرز به عنوان آقای گل معرفی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم برنامه های ورزشی را لازمه زندگی دانست و گفت: برنامه های ورزشی باید در سبد زندگی ما جایگاه ویژه ای داشته باشد چراکه با توجه به زندگی ماشینی امروز و مشکلات ناشی از آن ، پرداختن به ورزش بیش از پیش ضرورت پیدا کرده است.
عباس علایی مقدم ادامه داد: داشتن برنامه ورزشی علاوه بر سلامتی نتایج مثبتی هم در ابعاد روانی و اجتماعی برای ما دارد که بسیارهم قابل توجه است.
وی افزود: براساس آنچه گزارش شد موضوع توجه به ورزش عمومی در کمیته امداد یکی از برنامه های برجسته است که لازم است این رویکرد تقویت شود تا بستر جامعه ای ورزشی را رقم بزنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین نیز در این مراسم گفت: برنامه مسابقات ورزشی با رویکرد ارتقای سطح آمادگی جسمی و روحی کارکنان برگزار می شود تا بتوانیم بستر خدمتی مناسب را برای مددجویان فراهم کنیم.
مجید مومنی اعلام کرد: حمایت از برنامه های ورزشی امدادگران و مددجویان تحت حمایت این نهاد یکی از برنامه هایی است که با جدیت دنبال می کنیم چراکه برنامه های ورزشی در سلامت روح و جسم افراد تأثیر بسزایی دارد.
معاون اداری و مالی کمیته امداد استان قزوین نیز گفت: کمیته امداد به دنبال آن است که با ورزش به جنگ سستی و تنبلی برود تا خدمتی شاداب برای نیازمندان داشته باشیم.
علی الهیاری با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان کمیته امداد استان قزوین توضیح داد: این دوره از مسابقات با حضور هشت تیم طی دو ماه برگزار شد که بازی در دور اول به صورت رفت و برگشت و در دور دوم به صورت حذفی انجام و 151 گل میان تیم ها رد و بدل شد.
وی یادآورشد: کمیته امداد امام خمینی (ره) از برنامه های ورزشی در میان کارکنان و یا مددجویان تحت حمایت خود حمایت می کند چراکه یکی از برنامه های لازم و بایسته امروز ورزش به خصوص ورزش های عمومی است.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها