خبرهای داغ:
امام جمعه محمود آباد گفت: ملّت بزرگ ایران ارواح شهداء و امام خمینی (ره) را از خود شاد کرد و به وظیفه خود عمل نمود . اکنون ، وظیفه مسئولین است که توصیه های رهبر معظم انقلاب درباره خدمت جهادی و انقلابی به مردم را عمل کنند. مردم از گرانی و بیکاری جوانها و تبعیض و فساد شکایت دارند.
کد خبر: ۸۹۹۰۱۵۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام رشوندی امام جمعه شهرمحمودآباد نمونه درخطبه اول نماز جمعه این هفته پیرامون موضوع «تفاوت ایمان و کفر» اظهار کرد : تفاوت ایمان با کفر و شرک و نفاق این است که ایمان با مقوله هایی چون اسلام ، عقل و علم و تقوا مرتبط است و چگونگی ارتباط و داد و ستد آنها را بیان کردیم
وی دامه داد: امّا روشن است که ایمان با مفاهیم دیگری چون کفر و شرک و نفاق در تضاد است و وجود ایمان واقعی همه این مفاهیم ضد ارزشی را از وجود آدمی پاک میسازد. واژه «کفر» در لغت به معنای پوشیدن و یا پوشاندن است ؛ مثلاً کسی که احسان دیگری را در حق خود اظهار نکند و آن را بپوشاند گویند کفران کرده است . کفر نعمت به معنای پوشاندن نعمت است . ایام فاطمیه دوم و شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) تسلیت عرض مینماییم.
حجت الاسلام والمسلمین رشوندی درخطبه دوم پس ازتوصیه خود وهمگان به تقوای الهی وپرهیزازگناه اذعان کرد: حضور با شکوه ملّت بزرگ ایران چشم جهان را خیره کرد .
امام جمعه شهر محمودآباد گفت: از ملت بزرگ و ولایتمدار ایران و بویژه مردم ولایتمدار شهر محمودآباد نمونه تشکر و قدردانی می شود.
تعبیر خبرگزاری های خارجی از حضور مردم این بود که ملت ایران خیابانهای شهرهای بزرگ را به لرزه درآوردند. بهترین تشکر را حضرت آیت ا... العظمی الإمام خامنه ای بلافاصله بعد از راهپیمایی از ملّت کردند و همینطور سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی که فرمودند : «بنده کف پای این مردم را می بوسم.» کسی این سخن را میگوید که محبوب قلب مردم است و جان عزیز خود را برای دفاع از اسلام و مظلومین جهان اسلام درکف گرفته و پشت دشمنان اسلام را به خاک مالیده است.
رشوندی افزود: ملّت بزرگ ایران ارواح شهداء و امام خمینی (ره) را از خود شاد کرد و به وظیفه خود عمل نمود . اکنون ، وظیفه مسئولین است که توصیه های رهبر معظم انقلاب درباره خدمت جهادی و انقلابی به مردم را عمل کنند. مردم از گرانی و بیکاری جوانها و تبعیض و فساد شکایت دارند.
وی ادامه داد: امروز مشاهده میکنیم آمریکا که ادعای کدخدایی جهان را دارد نمی تواند امنیت شهروندان خود را تأمین کند که یک دانش آموز سلاح در دست میگیرد و مردم بی دفاع را قتل عام میکند.
حجت الاسلام والمسلمین رشوندی درآخرین مطلب گفتند : روز شنبه 21 بهمن با حضور استاندار محترم و هیئت همراه و همچنین مسئولین شهرمحمودآباد نمونه ساختمان پلیس راهور احداث و افتتاح شد امیدواریم هرچه سریع تر نیروی راهنمایی و رانندگی نیز درآن مستقر شود و سرو سامانی به مقررات راهنمایی و رانندگی این شهر بدهند.
وی در بخش پایانی بیانا ت خود اذعان کرد: امروز مسئولین دادگستری استان در نمازجمعه حضور پیدا کردند و پاسخگوی مردم بودند. از این عزیزان کمال تشکر و قدردانی را داریم. یکی از خواسته های مردم این شهر ، استقرار شعبه دادگاه در شهر محمودآباد نمونه است که از مسئولین امر تقاضای مرتفع کردن این مشکل که هزینه هایی بابت رفت و آمد و مشکلات دیگر برای مردم ایجاد میکند را داریم.
4001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها