خبرهای داغ:
شهید حمزه نعمتی چرمهینی بعد از 35 سال فراق در 28 بهمن 96 به همراه پنج شهید گمنام وارد ناحیه مقاومت لنجان شد
کد خبر: ۸۹۹۰۱۶۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج لتجان ، حجت الله صفرپور اظهار کرد: شهدا از جایگاهی رفیعی نزد مردم و خداوند متعال برخوردار هستند، چرا که آنها با اخلاص در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شرکت و جانشان را در طبق اخلاص گذاشته و در راه حق فدا کردند.

وی افزود: شهدای هشت سال دفاع مقدس شیفتگان و دلدادگان مکتب امام حسین(ع) بودند و با الگوپذیری از این امام شهید به دفاع از اسلام ناب محمدی و حفظ مهین اسلامی کردند و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدا و ایثارگران هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان ادامه داد: شهید حمزه نعمتی چرمهینی در سال ۱۳۳۹ به‌دنیا آمد و ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ با احساس مسئولیتی که داشت به عضویت سپاه ناحیه مقاومت بسیج لنجان درآمد و به عنوان مسئول عقیدتی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان مشغول فعالیت شد و با آغاز جنگ تحمیلی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت.

صفرپور با بیان اینکه این شهید والامقام در سال ۱۳۶۰ در یکی از عملیات های جنگ تحمیلی به درجه رفیع جانیازی نایل آمد، تصریح کرد: شهید نعمتی با وجود ۲۵ درصد جانبازی باز هم با احساس مسئولیت نسبت به این آب و خاک دوباره به جبهه جنگ بازگشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان تاکید کرد: نباید فراموش کرد حدود ۲۳۰ هزار نفر در دوران دفاع مقدس برای دفاع از این مرز و بوم، جان با ارزش خود را فدا کرده و به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در طول دفاع مقدس با بصیرت عمل کرده، خاطرنشان کرد: مردم در زمان جنگ هوشیارانه فرزندان خود را به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام می کردند و همواره پشتیبان ولایت فقیه بودند.

شهید نعمتی در ۲۳ تیرماه ۱۳۶۱ در عملیات رمضان در شرق بصره مفقود شد و در نهایت، ۱۶ شهریورماه ۱۳۶۱ شهادت این شهید اعلام و امروز پس از ۳۵ سال با انجام آزمایش DNA شناسایی شده است.

شهید حمزه نعمتی چرمهینی بعد از 35 سال فراق در 28 بهمن 96 به همراه پنج شهید گمنام وارد ناحیه مقاومت لنجان شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها