امام جمعه بخش بهمن:

برخی در 22 بهمن زمینه خوشحالی دشمن را فراهم می کنند/ اگر خیال رفراندوم دارید برای وضعیت مردم و بیکاری جوانان برگزار کنید

امام جمعه بخش بهمن گفت: آیا حضور مردم در راهپیمایی خودش نوعی رفراندوم نیست؛ چرا حرف خلاف وحدت می زنید؟ اگر واقعا خیال رفراندوم دارید؛ رفراندوم برای وضعیت معیشت مردم و بیکاری جوانان برگزار کنید.
کد خبر: ۸۹۹۰۲۰۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز این شهر اظهار کرد: ایامی که سپری شد به نام انقلاب نامگذاری شده؛ انقلابی که تا امروز با خون شهیدان زیادی آبیاری شده و اکنون در ميانه راه است و دشمن هم آرام و ساکت ننشسته، هدفش اين است كه مردم از راه انقلاب، امام و آرمان های او، جدا کند.
حجت الاسلام علیزاده تاکید کرد: اصلي‏ترين برنامه دشمن در این مسیر، جنگ نرم است؛ او با یک محاسبه فهمید که جمهوری اسلامی را نمی‏شود با تهاجم نظامی و یا محاصره اقتصادی از میان برداشت، بنابراین تصمیم گرفت عقبه را بمباران کند.
خطیب جمعه بخش بهمن با بیان اینکه فرهنگ، اخلاق، ایمان و ایثار، اعتقاد به دین و رهبری مورد هجوم دشمنان است افزود: امروز دشمن همه وقت و سرمایه خود را بر فضاها و شبکه های مجازی متمرکز کرده است تا به این وسیله خانواده های و بویژه جوانان را بی اخلاق، بی اعتماد و بی اعتقاد کند که به فضل خدا هر بار تیرشان به سنگ میخورد و این بار هم به سنگ خورد و شاهد راهپیمایی عظیم مردم در 22 بهمن شدیم.
حجت الاسلام علیزاده راهپیمایی عظیم مردم ایران در 22 بهمن را تجدید عهد و پیمان با نظام و رهبری بیان کرد و گفت: علی رغم تلاش های دشمنان که می خواستند عنوان کنند که مردم از انقلاب و نظام رویگردان شده اند؛ حضور مردم در راهپیمایی امسال در همه جای کشور فوق العاده و متفاوت تر از سال های گذشته بود.
وی تاکید کرد: مردم نشان دادند که هوشیار و بصیرند، آن ها می بینند مردم اعتراض دارند اما نمی دانند این اعتراض به نظام نیست این اعتراض به بعضی از مسئولان، بی عدالتی، تبعیض و ناکارآمدی هاست.
علیزاده حضور حماسى و هوشمندانه مردم در این شرایط سخت را بسیار ارزشمند و درخور قدرشناسى عنوان کرد و گفت: جبران این حضور، خدمت و كار بى‏منت براى این مردم و برآورده كردن اولویت‏هاى جامعه است، اولویت‏هایى چون اشتغال، معیشت و مبارزه با فساد كه هیچ‏گاه با شعار و وعده‏، قابل تحقق نیست و تنها اقدام و عمل انقلابى و مدیریت و تلاش جهادى‏ میطلبد.
امام جمعه بخش بهمن با بیان اینکه حضور این خیل عظیم ملت در 22 بهمن پیام دارد گفت: یک پیامش این است که مردم گوش به حرف امام و رهبرشان هستند و این حضور لبیک به رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای است لذا کسی و حزبی حق ندارد به نام خودش مصادره کند.
وی تاکید کرد: پیام دیگر این حضور گسترده به مسئولین نظام است که ضمن قدرشناسي؛ سرعت پيشرفت و خدمت‏رساني به مردم را، به‏ ويژه در حوزه اقتصادي دو صد چندان نموده و چشم را برظرفيت‏هاي داخلي بدوزند. ظرفيت هايي كه اگر به آن توجه شود نه تهديد، تحريم و نه زورگويي و باج‏خواهي سرسوزني اثر نمی کند.
خطیب جمعه مهردشت پیام مهم دیگر این راهپیمایی را متوجه دشمنان نظام دانست و گفت: خوابی را که برای آسیب رساندن به این انقلاب دیدید این خواب، خواب پریشان است و تعبیر نخواهد شد و این ملت به فضل خدا تا آخرین نفر، آخرین نفس وآخرین قطره خون، پای این انقلاب ایستاده و خواهد ایستاد.
حجت الاسلام علیزاده به بیان پیام تشکر مقام معظم رهبری از حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره و بر خدمت رسانی مسئولان با روحیه انقلابی، تلاش و عمل جهادی به ملت و مردم تاکید کرد و افزود: چرا بعضی ها به جای خدمت، که وظیفه آنهاست حاشیه سازی می کنند؟
وی افزود: آیا حضور مردم در راهپیمایی خودش نوعی رفراندوم نیست؛ چرا حرف خلاف وحدت می زنید؟ آن هم در روز 22 بهمن که همه آمده اند و دشمن مایوس و ناراحت است شما باعث خوشحالی دشمن میشوید؟ اگر واقعا خیال رفراندوم دارید؛ رفراندوم برای وضعیت معیشت مردم و بیکاری جوانان برگزار کنید تا بدانید چه سختی هایی می کشند.
امام جمعه مهردشت در ادامه با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، یک مشی آن حضرت را سیاسی و دفاع از ولایت برشمرد و گفت: زهرای مرضیه علیها السلام یک سیاست گذار و سیاست مدار است و رفتار وی نشان داد که انسان بایستی مَشْی سیاسی داشته باشد.
وی افزود: ان حضرت، با شیوه های مختلف به مسلمانان و به شیعیان تفهیم کرد که من مدافع امیرالمؤمنین و مدافع ولایت و اسلام هستم، شما نیز این گونه باشید؛ امروز همه باید مراقب باشیم و سرسوزنی از ولایت فاصله نگیریم و كمترين زاويه‏اى چه در گفتار، چه در مواضع و نگرش و چه در عمل با ولایت نداشته باشيم و اطاعت از امام خامنه ای را اطاعت از خدا بدانیم.
این مقام مسئول در پایان با اشاره به واقعه سوم اسفند و كودتاى انگلیسى رضاخان در سال1299 ه. ش گفت: انگلیسی‏ها برای دستیابی به منابع ایران، با کودتایی رضاخان را سرکار آوردند؛ رضاخان ابتدا با چاپلوسى و اظهار دیانت مردم را اغفال و بعد اهداف و نقشه‏های خودش را عملی کرد؛ مخالفت با اسلام، تضعيف و انزواى روحانيت، جدا كردن روحانيت از سياست وطرح استعمارى كشف (حذف) حجاب‏ این ها اهداف انگلیس و رضا خان بود.
ارسال نظرات