حسینی تأکید کرد: ملت ایران در ۲۲ بهمن نشان داد که نسبت به نظام کمترین اعتراضی ندارد و اگر اعتراضی دارند متوجه عملکرد، ناکارآمدی، بی عدالتی و تبعیض‌هایی است که متاسفانه از گذشته تاکنون بوده است.
کد خبر: ۸۹۹۰۲۰۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه،  حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه‌های نماز، ضمن تشکر از حضور بی نظیر ایرانیان خصوصاً مردم شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: ملت ایران همزمان در بیش از چهار هزار شهر و روستا، در این مراسم تماشایی و با شکوه، اعتقاد و وفاداری خود به نظام، انقلاب، ولایت و شهیدان را در مقابل جهانیان به نمایش گذاشتند و خط قرمز بر تمام دسیسه‌های شیطان بزرگ و اذناب حقیرش کشیدند.
حجت الاسلام حسینی گفت: ایرانیان یک بار دیگر عزم خود را برای مقابله با بدخواهان اعلام و تمام معاندان را مأیوس کردند و سرمایه امید را به دوستان انقلاب هدیه کردند. آن‌ها با افتخار و اقتدار جشن چهل سالگی انقلاب را در حالی برگزار کردند که با صبر و مقاومت، در برابر انواع دسیسه‌ها و توطئه ها، تحریم‌ها و تهدیدها، دشمن را به شکست و ناکامی کشاندند.
خطیب جمعه ابرکوه تصریح کرد: لذا این مسئولین هستند که اکنون باید با همه وجود قدردان این ملت و روحیه ایثارگرانه ملی، باشند و صمیمانه و با افتخار به آنان خدمت کنند. مشکلات و موانع سر راه زندگی و کاستی‌های سفره زندگیشان را برطرف کنند.
حسینی تأکید کرد: ملت ایران در ۲۲ بهمن نشان داد که نسبت به نظام کمترین اعتراضی ندارد و اگر اعتراضی دارند متوجه عملکرد، ناکارآمدی، بی عدالتی و تبعیض‌هایی است که متاسفانه از گذشته تاکنون بوده است. در حالی که آحاد مردم فدایی نظام، انقلاب و ولایت هستند و نارضایتی خود را به انقلاب گره نمی‌زنند و از آتش افروزان و اغتشاش گران منزجرانه اعلان برائت دارند.
وی با تسلیت ایام فاطمیه دوم گفت: در این روز‌ها باید ملت فاطمیِ ما همه عاشورایی عزاداری کنند. شهردار از امشب تا پایان هفته شهر را سیاه پوش کند، کسبه و مغازه داران به وظیفه خود عمل کنند، همه در مراسم فاطمیه شرکت کنیم، چرا که ابرکوه شهر اهل بیت علیهم السلام است.
امام جمعه ابرکوه افزود: حضرت فاطمه (س) منادی ولایت و اولین شهیده این راه است. او است که ولایت را حبل المتین و تنها راه نجات از تفرق بیان کرده و می‌فرماید: فَجَعَلَ اللّه ُإطاعَتَنا نِظاما لِلمِلَّةِ و إمامَتَنا أمانا لِلفُرقَةِ «بحارالانوار، جلد ۴۳ صفحه ۱۵۸» خدا اطاعت از ما را رشته سامان ملّت و امامت ما را مایه ایمنى از تفرقه قرار داده است.
وی اذعان کرد: امروز که درحساس‌ترین دوران غیبت حضرت حجت قرار داریم، بر همه ما فرض و واجب است، تا از قطاری که بر ریل مطمئن ولایت و امامت در حرکت است و نماد عینی آن در تئوری ناب ولایت فقیه تجلی یافته است، حمایت عملی داشته و از آن فاصله نگیریم.
این مقام مسئول بیان کرد: امروز اطاعت از، ولی فقیه، اطاعت از امام زمان (عج) و امیرالمؤمنین (ع) است و هرگونه تقابل قولی و یا فعلی با ولایت فقیه تقابل با ولایت اهل بیت علیهم السلام است.
حسینی با اشاره به مراسم بزرگداشت شهدای سیستان و بلوچستان و عنایت خاص مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: ایشان با توجه ویژه به این مراسم و تجلیل از شهدای شیعه و سُنی که نماد عینی وحدت هستند، بر سه محور بزرگداشت شهدا، وحدت و لزوم رسیدگی به مناطق مستعد و محروم کشور تأکید کردند.
ارسال نظرات