مسئول روابط عمومی حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: اولین یادواره شهدای قرآنی استان مرکزی تحت عنوان «سوره‌های سرخ» استان مرکزی روز دوشنبه 30 بهمن‌ماه در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۰۲۱۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

مسعود ایرانشاهی مسئول روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از برگزاری نخستین یادواره شهدای قرآنی استان مرکزی خبر داد و گفت: اولین یادوراه شهدای قرآنی استان مرکزی با عنوان «سوره‌های سرخ» همزمان با آخرین روز از بهمن‌ماه در اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره ساعت ۹:۳۰ در فرهنگسرای آئینه اراک و با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای استان مرکزی و با سخنرانی آیت‌الله سپاسی‌آشتیانی مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: خاطره‌گویی دو تن از پیشکسوتان دفاع مقدس استان مرکزی و پدر و مادر دو تن از شهدای گرانقدر بخشی از این یادواره خواهد بود.

ایرانشاهی با اشاره به تجلیل از خانواده شهدا در طرح «سپاس» تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدای قرآنی و دلجویی از این خانواده‌ها از برنامه‌هایی است که تا قبل از برگزاری یادواره انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۶۱ شهید قرآنی در استان شناسایی شده‌اند، گفت: هدف از برگزاری این یادواره ترویج سجایای اخلاقی و سیره رفتاری شهدای قرآنی، نشر خاطرات، زندگینامه و وصیت‌نامه آن‌ها و معرفی چهره‌ها و الگوهای قرآنی به نسل جوان جامعه است.

ایرانشاهی خاطرنشان کرد: این یادواره با همکاری آموزش‌وپرورش، اوقاف و امور خیریه، ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه روح‌الله، مجتمع قرآنی استان مرکزی، تبلیغات اسلامی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات