مسئول روابط عمومی حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی
مسئول روابط عمومی حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی گفت: 11 شهر استان مرکزی همزمان با ایام فاطمیه میزبان پیکر مطهر 22 شهید گمنام می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۰۲۳۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

مسعود ایرانشاهی مسئول روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به تدفین و تشییع پیکر 300 شهید دفاع مقدس اعم از گمنام و شناسایی شده در 29 استان کشور هم‌زمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: استان مرکزی نیز افتخار این را دارد که یکی از 29 استانی باشد که میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام در این ایام می‌شود.

وی افزود: باتوجه به بازدید سردار باقرزاده (فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح) از 13 منطقه استان مرکزی با 11 نقطه برای تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام موافقت شد و در مجموع در ایام فاطمیه استان مرکزی میزبان پیکر 22 شهید در همین 11 نقطه خواهد شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به نقاط تائید شده برای تدفین شهدای گمنام افزود: شهرهای زاویه، رازقان (شهرستان زرندیه)، غرق‌آباد(ساوه)، جامعه‌المصطفی(آشتیان)، تلخاب و خنجین(فراهان)، میلاجرد(کمیجان)، جاورسیان(خنداب)، توره، آستانه و هندودر(شازند) میزبان پیکر 22 شهید گمنام خواهند بود.

ایرانشاهی تصریح کرد: پیکر این شهدا در شهرهای تلخاب و خنجین همزمان با 11 اسفندماه و در سایر شهرهای استان همزمان با اول اسفندماه و ایام فاطمیه تشییع و تدفین خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات