فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به منظور افزایش بینش و بصیرت؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع پایوران اقدام به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری نمود.
کد خبر: ۸۹۹۰۲۴۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ زارع کمالی در این جلسه گفت:با توجه به اینکه تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در بعد از ظهر روز یکشنبه مورخ ۲۹/۱۱/۹۶ باید اطلاع رسانی شود تا جمعیت قابل توجهی برای شرکت در این مراسم معنوی حضور پیدا نمایند. 
وی در ادامه افزود:کلیه مشکلات اقتصادی به دولت بر می‌گردد وقتی استاندار سیستان و بلوچستان از مقام معظم رهبری در خصوص پاره‌ای از مشکلات سؤال می‌کند ایشان می‌فرمایند حل نمودن مشکلات به عهده دولت است متأسفانه برخی از مسئولین بدون هیچ پایه و اساسی موضوع رفراندوم را مطرح می‌کنند که باید از این افراد سؤال شود که بر چه مبنایی این موضوعات را مطرح می‌کنید؟
زارع کمالی همچنین اذعان کرد: مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش مشکلات اقتصادی، تبعیض و بی عدالتی را مطرح کردند. حضرت آقا فرمودند که انقلاب موجودی زنده است که البته یک تلنگری بود که قرار نیست همیشه این انقلاب باشد و حفظ شدن این انقلاب نیاز به تلاش ما‌ها دارد یعنی یک تلنگر که فکر نکنیم که قرار است که خود به خود حفظ شود آقای سید امامی عضو هیئت علمی یک دانشگاه معروف بودند و متأسفانه جاسوس از آب در می‌آید مقام معظم رهبری فرمودند: قوام نظام برای این است که ایام الله را زنده نگه داریم باید بیشتر فعالیت کرد و پر شور‌تر فعالیت نمو د؛ و فضا سازی شهر باید بهتر از این انجام شود.
ارسال نظرات