خبرهای داغ:
سرهنگ زرگری ؛ فرمانده سپاه آق قلا در مراسم بدرقه دانش آموزان بسیجی این شهرستان گفت : راهیان نور بالاترین ارزش برای شماست و باید قدر آن را بدانید
کد خبر: ۸۹۹۰۲۵۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار حسینعلی زرگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آق قلا در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزان شهرستانگفت: جوانان امروز با دیدن مناطق عملیاتی می‌توانند از نزدیک رشادت های دلاور مردان دوران دفاع مقدس را بهتر درک کنند.

وی راهیان نور را یک سفرمعنوی دانست و افزود: این اردو برای شما دانش آموزان یک سفرمعنوی است و شما دانش آموزان بسیجی که امروز عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس هستید بدانید که شما زائران شهدا هستید و این بالاترین ارزش برای شماست، فلذا این ارزش را خوب حفظ کنید.

زرگری یادآور شد:کاروان های راهیان نور و کسانی که به عنوان زائر در یادمان های عملیاتی دفاع مقدس حضور دارند باید بدانند که این سفر قطعا باید یک نتیجه ای برایشان داشته باشد.راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به امنیت موجود کشور گفت: امروز این امنیتی را که شما در این کشور دارید، این به برکت خون های پاک شهیدان است.

فرمانده سپاه آق قلا به دانش آموزان یادآور شد : شما که دارید به آن سرزمینهای مقدس دوران دفاع مقدس می روید و اعزام می شوید این را بدانید که یک روزی،کسانی بودند که با نثار خون پاک و با ایثار جان خود ؛ یعنی بهترین هستی خود و با تمام توان خود در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایستادند و فداکاری کردند تا اینکه من و شما امروز در این کشور در امنیت باشیم و امروز همه ما باید به وجود آن عزیزان افتخار کنیم.آنها انسان های پاک و شهادت طلب بودند. قدر این امنیت و آرامش را بدانید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها