معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در جمع مدیران شرکت توزیع نیروی برق تبریز، گفت: می خواهیم حقوق شهروندی به گفتمان عمومی مردم تبدیل شود.
کد خبر: ۸۹۹۰۲۷۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، رحیم شهرتی فر افزود: جهت گیری انقلاب های مردم ایران به خصوص در انقلاب مشروطه، قانون خواهی بوده است تا تنظیم روابط بین دولت و مردم بر اساس قانون باشد.

وی ادامه داد: در سایه نظام اسلامی، مسئله توجه به قانون و در قید قانون، مسئله حقوق ملت و در دولت تدبیر و امید، مسئله حقوق شهروندی مورد توجه واقع شده است.

شهرتی فر تاکید کرد: ما به عنوان کارمند باید حقوق شهروندی را بدانیم و به آحاد جامعه انتقال دهیم و همچنین به آن عمل کنیم.

وی اظهار داشت: بر اساس قانون حقوق شهروندی، هیچ کس نمی تواند آزادی های موجود در قانون را برای ملت ایران محدودکند.

شهرتی فر بیان داشت: اگر ما می گوییم باید در مسیر توسعه قدم برداریم، باید شرایط زندگی آرام، در امنیت و آسایش مادی و معنوی با توجه به رشد اجتناب ناپذیر تکنولوژی فراهم شود.

وی با بیان اینکه ما باید روی ساز و کارهای حاکمیت قانون بیشتر کار کنیم، افزود: حقوق شهروندی جای خودخواهی و خود پسندی نیست و هیچ کس به دیگری برتری ندارد و هر فرد ایرانی که در دور ترین نقطه کشور یا دنیا زندگی می کند، یک شهروند محسوب می شود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی نیز در ادامه گفت: دنیا به سمت خلاقیت، نوآوری و نیاز آفرینی حرکت می کند و سازمان هایی که بر این اساس حرکت نکنند، متهم به نابودی هستند.

حیدر فتح زاده قریبه افزود: باید در سازمان ها نگاه ، فکر، و عمل متفاوت داشته باشیم و در حدقل زمان ممکن، حداکثر خدمات را ارائه بدهیم.

ارسال نظرات