خبرگزاری بسیج: یادواره شهید ابراهیم هادی به مناسبت سالروز شهادت این شهید بزرگوار در حوزه مقاومت بسیج 352 حضرت معصومه(س ) رباط کریم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۰۳۴۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ یادواره شهید ابراهیم هادی در سالروز شهادت این شهید بزرگوار به همت پایگاه حضرت فاطمه الزهرا (س ) حوزه مقاومت بسیج ۳۵۲ حضرت معصومه( س)  در مسجد حضرت علی اکبر(ع ) شهرک فرهنگیان رباط کریم برگزار شد.

در این یاواره شهداء، خانم فیضی "استاد حوزه علمیه واوان اسلامشهر" در مورد شبهه های پس از انقلاب مطالبی بیان کرد و به روشنگری پرداخت . وی گفت: یکی از شایعات پس از انقلاب این بود که امام راحل وعده آب و برق رایگان به همه داده است. این درصورتی است که امام در سه سخنرانی شرایط افرادی که مشمول این دستور هستند را داده اند که یک گروه از آن افراد، افراد کم بضاعت جامعه بودند.

 وی به یکی دیگر از شبهات پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: امام فرمودند زندگی معنوی شما را می خواهم مرفه کنم، شما به معنویت احتیاج دارید.این جمله امام مبنی براین است که ایشان مردم را از لحاظ معنوی تقویت می کنند نه از نظر مادی. لازم به ذکر است پیش از سخنرانی وی، گروه سرود ولایت، سرود زیبای " سرفراز باشی میهن من " را اجرا کرد.

در ادامه برنامه، غرفه با شهدا میزبان خانواده معظم شهدا و نوجوانان حاضر بود که دراین غرفه خواهران شهید سهرابی و شهید محمدی به بیان زندگی نامه و خاطرات این شهداء پرداختند. مسابقه ورزشی دارت در گروه سنی نوجوانان و میانسال ها، مسابقه رنگ آمیزی و نقاشی بین گروه سنی کودکان، توزیع آش صلواتی، معرفی کتاب سلام بر ابراهیم  و پخش فیلم محمد رسول الله از دیگر برنامه های دیگر این یادواره  بود.

ارسال نظرات