مدال آوران استان مرکزی در مسابقات جهانی هاکی آلمان روز شنبه با استقبال مسئولان و جامعه ورزشی این استان وارد اراک شدند.
کد خبر: ۸۹۹۰۳۵۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ابوالفضل یوسفی به عنوان مربی و بهنام سعدی و علیرضا چزانی به عنوان بازیکن از استان مرکزی در قالب تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران در رقابت های جهانی برلین آلمان حضور داشتند.

در این رقابت ها که با حضور 12 کشور برگزار شد، تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران در مرحله نیمه نهایی با نتیجه پنج بر صفر استرالیا راشکست داد و عنوان سومی این مسابقات را بدست آورد.

مدیرکل حوزه استاندار مرکزی در این آیین گفت: توجه ویژه به ورزش حرفه ای رویکرد ارزشمندی در مقابله با انواع آسیب های اجتماعی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

علی شاملو افزود: مدیریت ارشد استان مرکزی ضمن توجه ویژه به ورزش همگانی، از ورزش حرفه ای و قهرمان پرور نیز با جدیت هرچه تمامتر حمایت می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این آیین گفت: حضور ورزشکاران مختلف در تیم های ملی و کسب افتخارات آنان نشان از پویاییِ ورزش استان دارد.

عابد حقدادی افزود: استان مرکزی از دیرباز خاستگاه ورزش هاکی بوده به طوری که همه ساله بدنه اصلی تیم های ملی هاکی کشور از استان مرکزی تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار است که یک تیم به غیر از کشورهای اروپایی توانسته است عنوان سوم جهان را کسب کند اظهار کرد: باعث افتخار است که از استان مرکزی دو ورزشکار و یک مربی در کنار تیم ملی حضور داشتند.

حقدادی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان برای این عزیزان که با بالا بردن پرچم کشور سربلندی و عزت را به ایران به ارمغان آوردند در حد بضاعت تقدیر خواهد کرد.

وی ادامه داد: مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب و مسابقات بین المللی اسکواش جام امیرکبیر از مهمترین مسابقات بین المللی بود که امسال در نقاط مختلف استان مرکزی برگزار شد.

تیم هاکی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات هاکی قهرمانی جهان عنوان سومی را بدست آورد.

ارسال نظرات