مسابقات قهرمانی داژبال کشور در رشته استایل وسطی با قهرمانی تیم مرکزی(ماشین سازی اراک) در شیراز پایان یافت.
کد خبر: ۸۹۹۰۳۶۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سیروس پاک‌ فطرت مشاور عالی فدراسیون ورزش‌های همگانی در مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات داژبال قهرمانی کشور که به میزبانی شیراز برگزار شد، اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور ١٢ تیم از جمله استان‌های فارس، تهران، گیلان، گلستان، کرمان، بوشهر، خوزستان، مرکزی(ماشین سازی اراک) ، مازندران و آذربایجان غربی ویژه آقایان در سالن پایداری شیراز برگزار شد.

وی تصریح کرد: تیم‌های حاضر در این مسابقات در قالب چهار گروه سه تیمی باهم از روز گذشته با هم به رقابت پرداخته و در نهایت تیم‌های استان‌های مرکزی(ماشین سازی اراک) ، تهران الف و فارس مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

پاک‌فطرت با بیان اینکه مهدی پاک فطرت بازیکن فارس الف به عنوان فنی‌ترین بازیکن پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشور داژبال انتخاب شد، تصریح کرد: تمام شش بازیکن تیم فارس الف که در رده سوم مسابقات قرار گرفتند به اردوی تیم ملی داژبال که در اردیبهشت ماه سال 97 در تهران برگزار می‌شود دعوت می‌شوند.

مشاور عالی فدراسیون ورزش‌های همگانی خاطرنشان کرد:ورزش داژبال چند سالی است در کشور در حال گسترش و رشد است و هم اکنون در تمام ٣٢ استان کشور مسئول کمیته دارد و هر ساله مسابقات قهرمانی کشور اقایان و بانوان، مسابقات علوم پزشکی، آموزش پرورش، کارکنان دولت، اولین المپیاد ایرانیان، اتش نشانان، دانشگاه‌ها و سایر نهادهای دولتی و خصوصی در حال برگزاری است و مخاطبان بی‌شماری به خود جذب کرده است.

پاک‌فطرت با قدردانی از عوامل اجرایی مسابقات که به نحو مطلوب میزبانی شایسته‌ای را انجام دادند، از آمادگی این هیئت برای اعزام تیم بانوان داژبال استا فارس به مسابقات قهرمانی کشور بانوان که اسفندماه امسال در اهواز برگزار می‌شود، خبرداد.

رشته ورزشی داژبال در چهار استایل (سبک) مختلف شامل استایل وسطی، بین المللی، ترامبلین و ساحلی انجام می‌شود. استایل وسطی شباهت زیادی به بازی سنتی ایرانیان به نام وسطی یا "وسط وسطو "دارد که همین موضوع سبب جذب مخاطبان بی‌شماری از سنین مختلف شده است

ارسال نظرات