رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر خرم‌آباد :

تحقق ۸۰ درصدی بودجه سال ۹۶ شهرداری خرم‌آباد

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر خرم‌آباد گفت: ۸۰ درصدی بودجه سال ۹۶ شهرداری خرم‌آباد محقق شد.
کد خبر: ۸۹۹۰۳۷۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی‌محمد صالحی نسب امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۸۰ درصدی بودجه سال ۹۶ شهرداری خرم‌آباد محقق شد و برای سال ۹۷ این دغدغه را داریم که با توجه به اینکه در دیوان عدالت اداری ممنوع کردن بحث کاهش عوارض ساختمانی و ماده ۱۰۰ مطرح‌شده ممکن است مقداری با مشکل مواجه شویم.

وی با بیان اینکه از طرفی با توجه به اینکه بنا است بحث فرهنگ‌سازی و مشارکت مردم و از طرفی رفتن به سمت درآمد‌های پایدار، مدیریت هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری خارج از شهر را داشته باشیم افزود: امیدواریم بیشتر از گذشته این امر محقق شود.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر خرم‌آباد بابیان اینکه اگر تلاش‌ها به‌صورت هماهنگ صورت بگیرد این امر محقق خواهد شد عنوان کرد: همکاری بین شورای شهر و شهرداری خرم‌آباد در این دوره کم‌سابقه است و امیدواریم این دغدغه‌ها نیز برطرف و حتی بیشتر از تحقق بودجه سال ۹۶ درآمد‌ها افزایش یابد.

وی تصریح کرد: اعتقاد بر این است که واقع‌بینانه برخورد کنیم؛ بحث برون‌سپاری‌ها نیز مدنظر است و درجا‌هایی که متضرر می‌شویم باید به سمتی برویم که هزینه‌های اضافی را کاهش دهیم.

صالحی نسب با تأکید بر اینکه باید مدیریت هزینه‌ها ساماندهی شود گفت: طرح‌های سرمایه‌گذاری نیز در شهر خرم‌آباد آماده است و باید امنیت سرمایه‌گذار را تضمین کنیم که در این راستا شرایط مطلوبی وجود دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات