امام جمعه سلماس گفت: هم اکنون هجمه فرهنگی دشمن بدنبال گرفتن حجاب و عفاف از زنان و دختران ما و جایگزینی فرهنگ ابتذال غربی است.
کد خبر: ۸۹۹۰۳۸۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام سيد محمد موسوي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه سلماس با تسلیت ایام فاطمیه به همه مردم گفت: تلاش دشمنان برای ضربه زدن به اسلام با روشهای مختلف همچنان ادامه دارد و هیچوقت از دسیسه چینی علیه ما دست برنخواهند داشت.

موسوی با اشاره به نقشه دشمن برای گرفتن حجاب و عفاف از زنان و دختران جامعه ما تصریح کرد: گرامیداشت ایام فاطمیه و ذکر فضیلتهای حضرت خانم فاطمه زهرا (س) در مورد حجاب و همسرداری ایشان،‌ سپر خوبی برای مقابله این هجمه های فرهنگی غرب است.

وي تصريح كرد: فاطمه زهرا (س) تا پای جان از مقام امامت و ولایت دفاع کرد و ما به عنوان عزاداران فاطمی یکی از وظایف مهمی که بر عهده داریم دفاع از مسیر ولایت است، همانگونه که حضرت زهرا بارها و بارها در مساجد و مجامع عمومی صلاحیت‌های مولای متقیان را بیان کردند.

خطیب جمعه سلماس با اشاره به ٢٩ دی‌ماه بعنوان تاریخی مهم در روند انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در پی توهینی که در این تاریخ در یکی از روزنامه‌های رسمی کشور به امام خمینی (ره) شده بود، مردم و علما در قم به خیابان‌ها آمدند و تعدادی شهید شدند که در چهلم این شهدا قیام مردم تبریز و اعلام عزا توسط آیت‌الله قاضی طباطبایی باعث شد مردم تبریز به میدان آمده و دوباره تعدادی شهید شدند و در چهلم مردم تبریز نیز در ۵۰ شهر شاهد حضور مردم انقلابی بودیم که گام مهمی در راه پیروزی انقلاب اسلامی بود.

موسوی با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپيمايي ٢٢ بهمن، اذعان کرد: این حرکت عظیم مردم پاسخی ولایی به یاوه گویی های اخیر استکبار جهانی با هدایت رهبر معظم انقلاب بود و نشان داد که مردم انقلابی ایران با ایمان و اقتدار و با وحدت در سایه ولایت در مقابل تمامی توطئه های بیگانگان چون کوه ایستاده‌اند و از دین و کشور خود در برابر انواع تهدیدهای نظامی و غیرنظامی دفاع می‌کنند.

 

ارسال نظرات