کارشناس مذهبی گفت: دشمنان ملت ایران به دنبال هویّت ملی و جلوگیری از پیشرفت این کشور می‌باشند.
کد خبر: ۸۹۹۰۳۹۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت السلام و المسلمين طهماسبي در نشست روشنگری شهر بازفت اظهار کرد: دشمنان ملت ایران به دنبال هویّت ملی و جلوگیری از پیشرفت این کشور می‌باشند و درصدد هستند تا ملت ایران را از این فضای مستعدِّ بالندگی و رشد خارج کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما به دنبال این هستند تا باز هم استیلای بیگانگان را بر این کشور برگردانند، عنوان داشت:  یاد بود دهه فجر، خود مانع بزرگی در راه تحقق این هدف است.

 این مقام مسئول با تاکید بر اینکه دشمن با روش‌‌های مختلف سعی می‌کند تا انقلاب را از یاد مردم ببرد، بیان داشت: اما دهه فجر، انقلاب را به یاد مردم می‌آورد و این دهه تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست.

کارشناس مذهبی تصریح کرد: بسيجيان باید با دادن آگاهی‌های لازم و انجام فعّالیت‌های فرهنگىِ ضروری، مردم را به بهترین وجه از دهه فجر بهره‌مند کنند.

وی افزود: امروز موج سیاسی، فرهنگىِ دشمنان بشریّت، که البته دشمنان اسلام و به‌خصوص ملت‌های مستقل هم هستند به صورت بسیار وسیع در همه جای دنیا گسترده شده است.

این مقام مسئول گفت: ملتی می‌تواند روی پای خود بایستد و خود را از کمند تسلّط مراکز استکباری نجات دهد که بتواند در مقابل این امواج بایستد و با آن‌ها مقابله کند.

طهماسبی افزود : وقتی ملت، بیدار و هشیار و متّحد باشد و معرفت و آگاهی لازم را کسب کرده باشد؛ وقتی مسؤولان در خدمت منافع مردم باشند و خالصانه، مخلصانه، مجدّانه و پیگیر، به دنبال این باشند که اهداف عالیه این انقلاب و نظام را برآورده کنند و مردم را از این هدف‌ها برخوردار کنند؛ آن‌گاه هیچ دشمنی نمی‌تواند مقاصد شوم خود را در این کشور پیاده کند.

وی با تاکید بر اینکه  ایمان، استقامت و آگاهی مردم، حقیقتاً مثال‌زدنی است، تصریح کرد: مسؤولانی با جدّیت و صداقت باید خدمت کنند چرا که مردم هم به معنای حقیقی کلمه در راه اسلام و انقلاب ایستاده‌اند.

ارسال نظرات