نمایشگاه عفاف و حجاب در پلدختر برگزار شد

نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان حریم ریحانه در دبیرستان دخترانه الزهرا پلدختر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۰۳۹۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷



به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ به مناسبت ایام فاطمیه نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان عنوان حریم ریحانه با حضور امام جمعه، سرپرست آموزش و پرورش، معاونت پرورشی، سرپرست اداره سوادآموزی، کارشناسان آموزش و پرورش، مروجین حجاب مدارس (فرهنگیان)، دانش آموزان و اولیای آنان در دبیرستان دخترانه الزهرا پلدختر افتتاح شد.

حجت السلام سوری امام جمعه پلدخترظهر امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه در دبیرستان الزهرا ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در بنیان خانواده که نشات گرفته از آموزه‌های دینی و اعتقادات ما است و موجب استحکام خانواده‌ها می‌شود به همین خاطر ترویج این فرهنگ سلامت جامعه را به دنبال دارد.

وی اظهار داشت: فرهنگ عفاف و حجاب یکی از ضروریات جامعه ما است که باید به صورت بنیادین و ریشه‌ای در خانواده و اجتماع به آن پرداخته شود زیرا یکی از ارزش‌هایی است که دشمن پس از ناامیدی از جنگ نظامی برای سست کردن اعتقادات ما آن را مورد هجمه قرار می‌دهد.
امام‌جمعه پل‌دختر گفت: در دین مبین اسلام عفاف و حجاب به عنوان مهم‌ترین اسلحه زن در برابر نامحرم است که خود را از این طریق در اجتماع حفظ می‌کند و به وی شخصیت و وقار می‌بخشد.

شاهمرادی سرپرست آموزش و پرورش گسترش و حفظ باورهای دینی در موضوع عفاف و حجاب و نهادینه سازی این امر مهم را از اهداف برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد و اظهار داشت: در این نمایشگاه سعی شده با استفاده از ابزارهای مناسب و شیوه های مؤثر از جمله عرضه نرم افزارهای دینی در کنار نمایش تابلوهای عفاف و حجاب و برگزاری برنامه های فرهنگی نقش حجاب و عفاف برای دانش آموزان تبیین شود.

وی افزود: برپایی کارگاه های پوشش و حجاب، عرضه و ارائه الگویی از حجاب و عفاف و برگزاری جلسات تخصصی مشاوره با بهره گیری از اساتید و کارشناسان حوزه و دانشگاه از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه است

لازم به ذکر است این نمایشگاه تا روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ادامه دارد و فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنان می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات