فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

امروز باید با دغدغه مندی و تکلیف مداری انقلابی گر باشیم

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در جمع کارکنان سپاه استان، تاکید کرد: امروز با دغدغه مندی و تکلیف مداری باید عمل، فکر و رفتارمان هم انقلابی گری باشد تا با دقت عمل بتوان بهره وری را نیز در کل جامعه افزایش داد.
کد خبر: ۸۹۹۰۳۹۷
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم، گفت: سپاه با پیروی از دستورات امام راحل و رهبر معظم انقلاب با اهدافی مشخص، بازیابی قدرت برای انقلاب کرده است و با انجام وظایفش به نحو احسن به عنوان الگو در بین دیگر سازمان ها وادارات قرار گرفته است.

وی افزود: امروز اثرات عملی سپاه در زمینه های مختلف و در بین ملت های اسلامی نمود پیدا کرده است به طوری که ناممکن ها را ممکن می کند.

سردار خرم اضافه کرد: سپاه امروز در حوزه اقتصاد، سازندگی و به خصوص در حوزه امنیت ورود پیدا کرده و درحال پر کردن خلاهای موجود درکشور است  که نتایج آن را به عینه می توان مشاهده کرد.

امروز باید با دغدغه مندی و تکلیف مداری انقلابی گر باشیم

فرمانده سپاه عاشورا اظهارکرد: امروز به واسطه قدرت و حضور سپاه در خارج از مرزهای کشور است که دشمنان جرات فکر حمله به  ایران را ندارند و به یاری خدا و با پیروی از ولایت فاصله پیروزی دشمن را زیاد و شکست دشمن را کم کرده ایم.

خرم ادامه داد: امروزه ما باید سبقه ولایت مداری و انقلابی گری را در خود تقویت کنیم و اگر این خصوصیت را تا آخر حفظ کنیم بدون شک در هیچ حوزه ای شکست نخواهیم خورد.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: سپاه، پاسدار انقلابی است که زنده، پوینده و در حال حرکت بوده و پاسداران هم باید بتوانند با عمل به منویات و فرامین رهبری قدرت خود را بیش از پیش افزایش داده و همچون گذشته به عنوان الگو برای دیگر ادارات و سازمان ها باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار