نشست بصیرتی به همت بسیج فرهنگیان بخش خانمیرزا در شهرستان لردگان برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۹۰۴۰۴
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری از استان چهارمحال و بختیاری؛ حسن فرامرزی در نشست بصیرتی فرهنگیان بسیجی خانمیرزا اظهار کرد: دشمن با تمام تجهیزات به دنبال براندازی نظام اسلامی است.

کارشناس سیاسی در ادامه به نقشه‌های دشمنان بر علیه نظام اشاره کرد و افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 و برپایی حکومت اسلامی شیعی دشمنان در یافتند که این نظام با این نوع حومت به ضرر آنهاست و به دنیال براندازی و ساقط نمودن انقلاب اسلامی  افتادند.

وی تشریح کرد: از جمله اقدامات آن‌‎ها  می‎توان به جنگ تحمیل اشاره کرد که قصد داشتند نظام را در نطفه خاموش کنند ولی به برکت عنایات الهی و جوانان انقلابی در صحنه جنگ تحمیلی باعث بقاء و مستحکم شدن پایه های حکومت اسلامی شد.

فرامرزی بیان کرد: ترورهای کور منافقین،فتنه های داخلی ، ترور دانشمندان هسته ای، فتنه 88 ، فتنه 96 و جنگ فضای مجازی از دیگیر اقدامات دشمنانم است که با برنامه ریزی دقیق آنها را پیگیری کردند و بحمد الله با هوشیاری ملت فتنه ها خاموش شد و لی ضربه هایی هم به نظام وارد کرد.

وی افزود: فرهنگیان در سنگر تعلیم و تربیت وظیفه سنگینی دارند که می بایست با بیان مسائل روز دنیا نسل های جدید را آگاهی بخشیده و آنها را از نقشه های شوم دشمنان باخبر نمایند تا نسلهای آینده کشور بتوانند کشتی نظام اسلامی را با قدرت بیشتری به پیش ببرند.

ارسال نظرات