خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا در گرگان:

نیروی زمینی ارتش همواره در خط مقدم مقابله با اغتشاشات بوده است

امیر سرتیپ 2 رضا آذریان در جمع کارکنان پایور و خانواده های کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 متحرک هجومی شهید متاجی گرگان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در منطقه به برکت وجود رهبری مقتدر و آگاه، جایگاه بسیار خوبی دارد.
کد خبر: ۸۹۹۰۴۱۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه شمالشرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی ارتش همواره در نوک پیکان و خط مقدم مقابله با اغتشاشات و حوادث بوده است.
امیر سرتیپ 2 رضا آذریان در جمع کارکنان پایور و خانواده های کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 متحرک هجومی شهید متاجی گرگان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در منطقه به برکت وجود رهبری مقتدر و آگاه، جایگاه بسیار خوبی دارد.
آذریان با اشاره به حضور پرشور مردم در حمایت از انقلاب اسلامی، گفت: مردم قدرشناس کشور با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که به فرموده مقام معظم رهبری تماشایی بود، بر قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی افزودند.
وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار روز 19 بهمن در جمع کارکنان نیروی هوایی گفتند که 22 بهمن امسال «تماشایی» خواهد بود اما در آنسوی مرزها آنهایی که چشم بصیرت نداشتند فکر می کردند که مردم باوجود شرایط سخت اقتصادی به میدان نمی آیند.
وی با تاکید بر اینکه ملت ایران در 22 بهمن گل کاشتند، افزود: ملت سرافزار ما نشان داد که با وجود مشکلات اقتصادی، قدمی از انقلاب و رهبری عقب نمی کشیدند.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالشرق نزاجا ادامه داد: این حضور باصلابت و تماشایی وظیفه نیروهای مسلح را سنگین تر کرد و ما باید بیشتر تلاش کنیم و بر اقتدار و عظمت به ویژه در بعد نظامی بیفزائیم.
امیر آذریان تصریح کرد: افزایش توان نظامی و اقتدار نظام مأموریت و مسئولیتی است که بر عهده ما گذاشته شده و طبق خواسته رهبر معظم انقلاب باید شبانه روز تلاش کنیم.
وی خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی حوادث و اغتشاشات داخلی در خط مقدم و نوک پیکان نبرد حضور داشت.
به گفته وی، ارتش جمهوری اسلامی در نظرسنجی که در سطح سازمان ها و نهادها انجام شد بالاترین میزان محبوبیت در بین مردم را به خود اختصاص داد که مایه افتخار ما است.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم که با عنوان جشنواره میثاق با ولایت (طرح لبیک یا امام خامنه ای) برگزار شد از کارکنان راه یافته به این جشنواره در سطوم یک و دو نزاجا تقدیر شد.


انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها