همايش انس و مودت بازنشستگان سپاه زرند برگزارشد

همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) به همت کانون بازنشستگان سپاه زرند، با هدف پیوند و الفت بین خانواده معزز بازنشستگان سپاه، محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه پاسداران زرند برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۰۴۳۷
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ در ابتدای این مراسم سرهنگ ناجی مدیر کانون بازنشستگان سپاه پاسداران استان کرمان با تسلیت ایام فاطمیه و تقدیروتشکر از حضور فعال پاسداران بازنشسته سپاه زرند و خانواده محترمشان در این محفل نورانی گفت: امید است همه ما با الگو قراردادن زندگانی سراسر تاریخی حضرت فاطمه (س) مسیر سعادت ، عزت و عبودیت خدای باریتعالی را پیدا کنیم ودراین راه قدم برداریم و انشاالله به سعادت برسیم .
وی با تبریک ورود به چهل سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با اشاره به فرمایش حضرت امام راحل که فرمودند 22 بهمن آغاز حکومت الله برزمین است اظهار داشت : چهل سالگی انقلاب هویت بسیار ارزشمندی است که امیدواریم در چهلمین سالگی انقلاب اسلامی ما شاهد یک جهش ، شاهد یک تحول جدید در عرصه انقلاب اسلامی باشیم و انشاالله شاهد ظهور امام زمان (عج) باشیم .
سرهنگ ناجی افزود : روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در ضمیر بازنشستگان سپاه وجود دارد و بسیاری از بازنشسته های سپاه، هنوز منشأ خیرو برکت برای سپاه و جامعه هستند. انشاء الله همه ما بتوانیم پاسدار واقعی اسلام و مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم .
در ادامه این همایش حجت الاسلام عرفانی متخصص طب سنتی پیرامون جایگاه طب سنتی در سلامت بشر به ایراد سخن پرداخت و افزود : بروز انواعی از بیماریها و سرطان از جمله مواردی است که همگام با دنیای امروز و همگام با پیشرفتهای بشری رو به گسترش است. و هر روز گریبان گیر عده بی شماری از انسانها می شود و بر این اساس لزوم برنامه ریزی و بررسی و تحقیق برای مبارزه و جلوگیری از گسترش بیماریها احساس می شود.
متخصص طب سنتی با اشاره به توانایی طب سنتی در پیشگیری از بیماری ها، گفت: اگر زیرساختهای فرهنگی را برای طب سنتی بوجود آوریم با توجه به توانایی های آن در امر پیشگیری می توانیم سلامت جامعه را تضمین کنیم و یکی از روشهای درمانی مورد نظر طب سنتی با استفاده از گیاهان دارویی است. با این حال گیاهان دارویی هنوز جایگاه مشخص و مفیدی در بین جامعه پیدا نکرده اند.
وی افزود : این مسیر یک مسیری است که همه باید از آن آگاه شوند که اگر می‎خواهند زندگی سالم و جسم سالم داشته باشند و سلامتی خود را حفظ کنند و عمر طولانی کنند هیچ راهی جز این ندارند که در مسیر تغذیه سالم قرار بگیرند و تغذیه سالم هم وجود ندارد الا همان چیزی که اسلام به آن توصیه کرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار