سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه استان اردبیل در گفتگو با بسیج:
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) از برگزاری یادواره کشوری شهدای شمالغرب، مدافع حرم و عملیات‌های بدر و خیبر ۶ اسفند ماه در اردبیل خبر داد و گفت: شهدای مدافع حرم را ادامه‌دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند و باید با حضور گسترده در چنین مراسم ارزشی و معنوی قدرشناسی خود را نسبت به ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدای والامقام نشان دهیم چرا که حضور در این مراسم تجدید عهدی دوباره با این شهداست.
کد خبر: ۸۹۹۰۴۵۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

شهدای مدافع حرم ادامه‌دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل در رابطه با برگزاری یادواره‌های شهدای استان گفت: با توکل بر خدا و عنایات شهدای گرانقدر یادواره کشوری شهدای شمالغرب، مدافع حرم و عملیات‌های بدر و خیبر ۶ اسفند ماه در اردبیل برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: برای این یادواره برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده که دعوت از سخنران کشوری از جمله این برنامه‌ها بوده و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

بابازاده با دعوت از مردم استان اردبیل برای حضور پرشور و گسترده در این یادواره تصریح کرد: شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی‌ها و فداکاری‌هایی که در راه دفاع از نظام و اسلام انجام داده‌اند زمینه ساز امنیت و اقتدار کشور شدند که باید قدردان آن‌ها باشیم.

بابازاده افزود: این مراسم معنوی و ارزشی با حضور مردم ولایتمدار، انقلابی و شهید پرور اردبیل در حسینیه ثار الله سپاه حضرت عباس (ع) برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: برای این یادواره برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده که دعوت از سخنران کشوری از جمله این برنامه‌ها بوده و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی شهدای مدافع حرم را ادامه‌دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: باید با حضور گسترده در چنین مراسم ارزشی و معنوی قدرشناسی خود را نسبت به ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدای والامقام نشان دهیم چرا که حضور در این مراسم تجدید عهدی دوباره با این شهداست.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ۶ اسفند ۹۶ حسینیه ثار الله سپاه حضرت عباس (ع) میزبان عاشقان حضرت سیّد الشهدا (ع) و ادامه دهندگان راه شهدای والامقام در یادواره کشوری شهدای شمالغرب، مدافع حرم و عملیات‌های بدر و خیبر خواهد بود.

ارسال نظرات