سید ساجد یعقوبی
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر گفت: فضای مجازی فرصت خوبی در جهت اشتغالزایی جوانان کارآفرین است.
کد خبر: ۸۹۹۰۴۹۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر در جلسه کمیته تخصصی ستاد ساماندهی که با حضور نخبگان عرصه مجازی در اداره ورزش و جوانان نیر برگزار شد،اظهار داشت: با توجه به گرایش روزافزون جامعه به اینترنت ، فضای مجازی می تواند فرصت جدیدی را جهت اشتغالزایی در اختیار کارآفرینان قرار دهد.

علی آقازاده در ادامه بیان کرد: با توجه به قیمت ارزان و کم هزینه بودن اشتغال در فضای مجازی، ما نیز سعی می کنیم با ایجاد بسترسازی مناسب برای قشر آینده ساز شهرمان ، راهکار مناسبی برای جوانان ارائه داده و این کار را راه اندازی کنیم.

علی آقاراده با بيان اينکه فهم دقيق از تأثيرگذاري گسترده فضاي مجازي در اقتصاد، فرهنگ، توسعه کسب و کار و اشتغال، دگرگوني زندگي مردم و آينده اين تأثيرگذاري بسيار حائز اهميت است، گفت: در جلسه آتی نیز چگونگی اجرایی شدن طرح اشتغالزایی در فضای مجازی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه اشتغال جوانان نیازمند همراهی و همگرایی دستگاههای اجرایی می باشد ،تصریح کرد: افزایش گستره فضاهای کار و اشتغال جوانان از اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان می باشد که ما نیز با همکاری سپاه ناحیه نیر به دنبال اجرایی کردن طرح اشتغال جوانان در فضای مجازی هستیم.

اسکندرزاده نماینده سپاه ناحیه نیر در این جلسه نیز با بیان اینکه این طرح فرصت مناسبی برای فارع التحصیلان رشته کامپیوتر شهرستان نیر می باشد گفت: سعی می کنیم با اجرای این طرح و ایجاد شغل در شهرستان بتوانیم سایر حوزه‌های اقتصادی را هم توسعه داده و اشتغال ماندگار را ضمانت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار