خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

17 طرح تولیدی صنعتی ۶۰ درصد به بالا تسهیلات دریافت کردند

پرزحمت گفت: با تلاش های انجام شده تا کنون 17طرح تولیدی صنعتی 60 درصد به بالا به مبلغ 18 میلیارد تومان و 166 طرح صنعتی سرمایه در گردش به مبلغ 211 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند
کد خبر: ۸۹۹۰۴۹۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی پر زحمت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور درافشان مشاور استاندار و جمعی از مدیران بانک‌های عامل در سالن جلسات استانداری برگزار شد، به ارائه گزارشی از روند سامانه بهین یاب پرداخت.
وی گفت: در سال جاری 433 واحد تولیدی در استان از محل تسهیلات رونق تولید به مبلغ 302 میلیارد تومان تسهیلات برای رفع مشکلات تولید دریافت کرده اند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با بیان این که این تسهیلات در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی بوده است اظهار کرد: تا کنون 286 فقره تسهیلات به مبلغ 301 میلیارد تومان به شکل مستقیم در این بخش‌ها پرداخت شده است.
پرزحمت عنوان کرد: با تلاش های انجام شده تا کنون 17 طرح تولیدی صنعتی 60 درصد به بالا به مبلغ 18 میلیارد تومان و 166 طرح صنعتی سرمایه در گردش به مبلغ 211 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.
وی ضمن اشاره به اینکه طی دو هفته گذشته تعداد 25 فقره تسهیلات به مبلغ 125 میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل کشور در بخش رونق تولید پرداخت شده است، مطرح کرد: امیدواریم بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات، همکاری و تعامل لازم را داشته باشند تا شاهد رونق تولید باشیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود: 203 فقره درخواست تسهیلات در استان در بخش بازسازی و نوسازی صنعت، معدن و کشاورزی وجود دارد که تا کنون به دو فقره از این درخواست ها به مبلغ 42 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
شایان ذکر است در پایان این جلسه مشکلات سه واحد صنعتی و کشاورزی در غالب رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی در راه رونق تولید اتخاذ شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار