مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه تربت حیدریه گفت: کسانی که در جامعه وجهه دینی دارند و درکنار آن نظام استکباری را دنبال می‌کنند، این‌ها به جای اینکه سیاستشان دینی باشد، دینشان سیاسی است و تقوی ندارند.
کد خبر: ۸۹۹۰۵۱۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام آرمان در نشست سیاسی روستای کاج درخت این شهرستان اظهار داشت: مادامی که امت و ملت اسلامی در راه مبارزه باکفر و استبداد با هم همنوا و هم صدا باشند، بطور قطع دشمنان انقلاب شکست خورده اند.

وی در ادامه در تشبیه هجمه دشمن به میدان جنگ، افزود: در حین جنگ و صحنه نبرد با دشمن چه نبرد اقتصادی یا امنیتی و حتی مجازی، دشمن هزاران توپخانه بزرگ نمایی ضعف‌ها و مشکلات داشته و حمله به چهره‌های مقبول و انقلابی را در دستور کار دارد.

حجت الاسلام آرمان در ادامه، گفت: امروز در کشورمان استحاله‌طلبان در تلاش هستند تا با القاء شبهاتی که توسط رسانه‌های بیگانه صورت می‌گیرد، چهره طاغوت و پهلوی را نزد جوانان و انقلابیون تطهیر نموده و به شکل‌های مختلف، اعتقادات دینی و بصیرتی جوانان این مرزوبوم را تحت تاثیر قرار دهد.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه تربت حیدریه هدف‌گذاری و برنامه ریزی بسیار گسترده دشمن در فضای مجازی را از بین بردن ایمان و اعتقاد مردم و ترویج بی بندباری اعتقادی و اخلاقی در جامعه نامید و در تبیین روش این اقدام شوم، افزود: همه‌ اتفاقات تنها از طریق ایجاد شک و شبهه در اذهان نسل جدید انقلاب صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت در خصوص رابطه دین و سیاست، گفت:کسانی که در جامعه وجهه دینی دارند و درکنار آن نظام استکباری را دنبال می‌کنند، این‌ها به جای اینکه سیاستشان دینی باشد، دینشان سیاسی است و تقوی ندارند.

حجت الاسلام آرمان افزود: که همه دنیا می‌دانند که به فضل الهی و در سایه حمایت‌های همه جانبه مردم، بینی دشمنان نظام به خاک مالیده خواهد شد، کما اینکه اینگونه هم شده است.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه تربت حیدریه در پایان خاطر نشان کرد: تا زمانی که ملت و امت اسلامی همنوا و هم صدا در راه مبارزه با کفر و استبداد باشند، دشمنان انقلاب آرزوی حمله به ایران اسلامی را باخود به گور خواهد برد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها