خبرهای داغ:
سرهنگ عجمی فرمانده ناحیه سپاه امام علی(ع) گفت: تدفین شهدای گمنام نشانه پایبندی مردم به ارزش های نظام و خون شهداست و قطعا این حضور، نورانیتی عظیم را در فضای شرق اصفهان منتشر خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۹۰۵۱۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، سرهنگ حسن عجمی در گفتگو با بسیج به پاسداشت مقام و منزلت شهدای گمنام تاکید و اظهار کرد: امنیت امروز ثمره مجاهدت های جوانان ایثارگر این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس و همچنین دفاع مدافعان حرم در این زمان است.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) اصفهان افزود: شهدا طبق گفته صریح قران افرادی هستند که برای حفظ دین و اسلام جانشان را تقدیم کردند و با میل و رغبت از جسم و جانشان گذشتند تا بقاءابدی و الهی را بدست بیاورند و خداوند طبق وعده قرآن بهترین جایگاه را برای آنها قرار داده است.

وی بزرگترین حق شهدا بر مردم را حق حیات دانست و گفت: حیات مادی، جسمی، معنوی و دینی بزرگترین حق شهدا بر مردم است و مسلما حضور شهدای گمنام می تواند محور همبستگی و انسجام مردم در سایه رهبری مدبرانه امام خامنه ای مدظله العالی باشد.

سرهنگ عجمی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم با خلوص و جدّیت در کارها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زمینه استفاده مردم از سرچشمه ها و فیوضات معنوی را در کنار مزار شهدای گمنام فراهم کنیم.

وی به لزوم تقویت روحیه ایثار و شهادت طلبی در بین نسل جوان اشاره و خاطرنشان کرد: تقویت روحیه شهادت طلبی، معنویت افزایی و مانوس شدن با مکتب شهیدان و شهادت به عنوان سیره و راه شهدا و سید و سالار شهیدان حضرت ابا عیدالله الحسین(ع) باید در بین نسل جوان حفظ و تقویت شود و امروز به مدد همه پیگیری ها، توفیق استقبال از هفت شهید والا مقام دفاع مقدس نصیب شرق اصفهان شده است.

فرمانده ناحیه امام علی(ع) با تاکید بر حضور پرشور مردم و مسئولان در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام، اذعان کرد: این بار نیز حضور گسترده مردم ولایتمدار شرق اصفهان در تشییع شهدای دفاع مقدس تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا، خواهد بود و مردم این منطقه این حضور را بارها تجربه کرده اند.

وی راه شهدا را سعادت و پیروزی جبهه حق علیه باطل عنوان کرد و گفت: همه ما باید وظیفه خود را در دفاع از اسلام، نظام اسلامی، اطاعات از رهبری و حفظ کشور از نفوذ دشمن را به خوبی انجام دهیم و این درس شهدا به ماست.

سرهنگ عجمی به حضور هفت شهید گمنام به شرق اصفهان از عصر امروز اشاره و تصریح کرد: برای مشارکت و همکاری و هماهنگی مسئولان، سازمان‌ها و ارگان‌ها جلساتی در همه بخش ها برگزار شد و همه چیز برای ورود و تشییع با شکوه پیکر مطهر شهدا در مناطق جرقویه علیا، اژیه و بخش کوهپایه آماده است.

فرمانده ناحیه امام علی(ع) افزود: دو شهید در شهر حسن آباد، دو شهید در شهر اژیه، دو شهید در شهر تودشک و یک شهید در مرکز پدافند هوایی شهید مجید عسگری تدفین می شوند تا این شهرها نیز از حضور بابرکت شهدای گمنام بهره مند شوند.

وی با توجه به برپایی مجالس عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در همه مناطق شرق اصفهان، بیان کرد: شهدا میهمان مجالس عزاداری هستند و سعی شده تا بتوان شهدای گمنام را همزمان با برپایی جلسات عزاداری به جمع عزاداران ببریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها